ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رامبد جوان در کمپین درمان سارا عبدالمالکی


رامبد جوان در کمپین درمان سارا عبدالمالکیورزش 3/ مجری تلویزیونی به کمپین تامین هزینه درمان بازیکن تیم راگبی بانوان ایران پیوست.
تصادف شدید دو هفته قبل سارا عبدالمالکی بازیکن تیم ملی راگبی بانوان ایران که امروز رسانه‌ای شد و به اطلاع مردم قرار گرفته با واکنش زیاد هنرمندان، ورزشکاران و ... مواجه شده است.
سارا عبدالمالکی 22 ساله که بعد از تصافد در ماموریت کاری آسیب زیادی دیده و اکنون در بیمارستان آسیای تهران بستری شده است خانواده‌اش برای درمان دخترشان نیاز به کمک مالی زیادی دارند و نمی‌توانند بیش از 100 میلیون تومان پرداخت کنند.
رامبد جوان بازیگر و مجری تلویزیونی نیز با شنیدن خبر تصادف سارا عبدالمالکی در اینستاگرامش به کمپین کمک به دختر راگبی باز ایران پرداخت و از مردم خواسته به خانواده او کمک کنند.
رامبد جوان با دادن شماره کارت 8802-2683-8110-6273 که متعلق به مریم ابوترابی مادر سارا عبدالمالکی می‌باشد در اینستاگرامش نوشته است:
«رفقا سلام
یادتون نرفته برای شروع سال تحصیلی و خرید برای بچه های عزیز ازتون کمک گرفتم و کلی مبلغ جمع شد و کالاهایی که با کمک مبلغ جمع شده خریداری کردیم به دست بچه ها رسوندیم و تو خوشحال کردن دوستامون شریک شدیم.
حالا باز باید دست به دست هم بدیم و به خوشحال کردن یه خانواده و کمک به یکی از آدمایی که باعث افتخاره ایران هست کمک کنیم.
سارا عبدالملکی عزیز , بیست و دو سالشه و عضو تیم ملی راگبی ایران هست. دو هفته پیش تصادف شدیدی کرده و بر اثر تصادف دستاش شکسته , مهره های کمرش شکسته و خطر قطع نخاع هنوز رفع نشده, جمجمش آسیب دیده و ...
سارا در بیمارستان آسیا تهران بستری هست و هزینه بیمارستان بیش از صد میلیون شده که خانوادش توانایی پرداخت این هزینه رو ندارند.
صحت و سقم این خبر و شماره کارت برای جمع آوری کمک به این ورزشکار عزیز را خانم شقایق دهقان با حضور در بیمارستان محل بستری سارای عزیز (بیمارستان آسیا) تایید کردند.
الان وقتشه تا با هم کمک کنیم و برای آرامش خاطر خانواده سارای عزیز و کمک به روند بهبودیش کنارش باشیم.»

اخبار داغ و جذاب ورزشی در «کانال ورزش»

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
شروع کمپین “قطره قطره” در خندوانه رامبد جوان