ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زلزله در محل اقامت تیم ملی/بانوان فوتسالیست بعد از 3 روز به گواتمالا رسیدند


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار بود تا تیم ملی در دو گروه وارد گواتمالا شود. گروه اول از ساعت 16:00 به وقت محلی پرواز داشته و گروه دوم نیز باید از ساعت 21 به وقت محلی مکزیکوسیتی را به مقصد گواتمالا ترک می کردند که متاسفانه پروازمان با تاخیر سه ساعته همراه بود و بالاخره پس از سه روز و تلاش های پی در پی برای اخذ ویزا، وارد گواتمالا شدیم.

وی گفت: روز گذشته در محل هتل اقامت تیم ملی فوتسال در مکزیک زلزله ای رخ داد و اکنون بازیکنان تیم با مشقت و سختی راهی که پشت سر گذاشته اند، در استراحت به سر می برند.

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شده، اما به دلیل تاخیر در پرواز، نتوانستیم خود را به موقع به این نشست برسانیم.

وی درباره شرایط بازیکنان اظهار داشت: بدون شک به دلیل پروازهای پی در پی و طولانی، بازیکنان خسته هستند و متاسفانه از روز جمعه که تیم به سمت آلمان، مکزیک و در نهایت گواتمالا حرکت کرده، هیچ تمرینی را انجام نداده اند و از لحاظ جسمی بسیار خسته هستند. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که ملی پوشان با رفع خستگی اولین دیدار خود مقابل پرتغال را با بهترین عملکرد پشت سر بگذارند.

تیم ملی ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه با پرتغال بازی دارد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
قطعی شدن سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا