سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کار "شهید همدانی" در فتنه 88 هدایت فریب خوردگان بود


سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید همدانی نظیر ولایی بودن و شهادت‌طلبی، گفت: ایشان علاوه بر خصوصیات ذکر شده، انسانی با بصریت بود و در هر میدانی که رهبر معظم  انقلاب فرامینی صادر می‌کردند در آنجا حضور پیدا کرده و روشنگری می‌کرد.

وی تصریح کرد: برای مثال، زمانی که لازم بود سردار همدانی سخنرانی می‌کرد و در جایی که کار اطلاعاتی لازم بود کار اطلاعاتی می‌کرد. در سال 88 که ایشان فرمانده سپاه حضرت محمد رسوال الله(ص) بود مقابل فتنه‌گران ایستادگی کرد و آنان را ناکام گذاشت، البته مشی سردار همدانی با دوستان مروت و برادری بود و بر طبق آیه قرآنی «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» عمل می‌کرد.

سردار نجات به اقدامات درخشان سردار همدانی در ایام فتنه 88 هم اشاره کرد و گفت: ایشان در قضایای فتنه 88 نقش مثال زدنی در بصیرت‌افزایی داشت و در حالی که فرمانده نظامی بود هیچ وقت از خشونت در مقابل فتنه‌گران استفاده نکرد. کار ایشان توجیح و بصیرت‌افزایی افرادی بود که فریب خورده بودند، البته با آشوب‌گران مقابله می‌کرد.

وی با اشاره به تمسک شهید همدانی به سیره حضرت علی(ع) در بردباری و سعه صدر، خاطرنشان کرد: ایشان قصد هدایت افراد فریب خورده را داشت و برای بازگشتن فریب خوردگان به دامان نظام و انقلاب اسلامی تلاش زیادی کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟