فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سکوت ستاره‌های «بازی بقا» روی فرش قرمز


ستاره‌ها و عوامل فیلم سینمایی «بازی بقا» در مراسم فرش قرمز آخرین بخش از این سری فیلم‌های موفق که شب گذشته در لس‌آنجلس امریکا برگزار شد، به احترام قربانیان حملات تروریستی پاریس سکوت کردند.

آی‌سینما: ستاره‌ها و عوامل فیلم سینمایی «بازی بقا» در مراسم فرش قرمز آخرین بخش از این سری فیلم‌های موفق که شب گذشته در لس‌آنجلس امریکا برگزار شد، به احترام قربانیان حملات تروریستی پاریس سکوت کردند.

ستاره‌های این فرنچایز موفق در حالی که روبان‌هایی با نشان «بازی بقا» و مزین به پرچم فرانسه به سینه داشتند در مراسم فرش قرمز  «بازی بقا: زاغ مقلد 2» ظاهر شدند. عوامل این فیلم سینمایی کلیه مصاحبه‌های مطبوعاتی خود را که قرار بود در جریان مراسم دیشب انجام شود منتفی اعلام کردند و در حمایت از مردم پاریس ترجیح دادند سکوت کنند.

سکوت ستاره‌های «بازی بقا» روی فرش قرمزجنیفر لارنس در کنار دیگر ستاره‌های فیلم از جمله لیام همزورث و جاش هاچرسن روی فرش قرمز حضور یافت، در حالی که الیزابت بنکس، وودی هرلسون و کل گروه سازنده «زاغ مقلد» (Mockingjay) با نشان‌های قرمز، سفید و آبی در این مراسم ظاهر شدند. بنکس بازیگر نقش افی ترینکت در سری فیلم‌های «بازی بقا» در صفحه توییتر خود نوشت: «قلب‌های ما در کنار مردم فرانسه است؛ جایی که کلی هوادار فوق‌العاده و شگفت‌انگیز داریم.»

مراسم فرش قرمز قسمت پایانی «بازی بقا» که سه روز بعد از حملات مرگبار جمعه شب گذشته در «مایکروسافت تیه‌تر» لس‌آنجلس برگزار شد، با سخنرانی جان فلتهایمر مدیر عامل «لاینزگیت» هنگام معرفی «زاغ مقلد 2» رنگ و بویی شدیدا احساسی به خود گرفت.

فلتهایمر در میان صحبت‌هایش گفت: «مایلم به وقایع هولناکی که سه روز پیش در پاریس رخ داد اشاره کنم. ما می‌خواهیم نسبت به مردم شجاع پاریس ابراز همدردی کنیم. ما امشب در کنار آنها ایستاده‌ایم.» مدیرعامل شرکت پخش‌کننده این فرنچایز سینمایی موفق که با اقتباس از مجموعه رمان‌های «بازی بقا» ساخته شده در ادامه صحبت‌هایش به معرفی فرانسیس لارنس کارگردان فیلم و سایر عوامل از جمله جنیفر لارنس بازیگر نقش کتنیس اوردین، پیتر کریگ فیلمنامه‌نویس و سوزان کالینز نویسنده اصلی کتاب‌ها پرداخت.

فرش قرمز فرانسوی فیلم هفته گذشته (9 نوامبر) برگزار شد و جالب آن که بسیاری از صحنه‌های فیلم در پاریس فیلمبرداری شده است. فلتهایمر در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد راش‌های ضبط شده «بازی بقا» در مجموع 3700 ساعت برآورد شده است.

قسمت پایانی «بازی بقا» با عنوان «زاغ مقلد 2» از جمعه 20 نوامبر (29 آبان) در سینماهای ایالات‌متحده و کانادا روی پرده می‌رود.


ویدیو مرتبط :
ستاره های ایرانی روی فرش قرمز ایرانی