فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پایان سکوت سلین دیون


سه ماه پس از مرگ «رنه آنجلیل»، همسر او «سلین دیون» تصمیم گرفته است در مورد این اتفاق و حواشی مراسم خاکسپاری آنجلیل صحبت کند.

روزنامه هفت صبح: سه ماه پس از مرگ «رنه آنجلیل»، همسر او «سلین دیون» تصمیم گرفته است در مورد این اتفاق و حواشی مراسم خاکسپاری آنجلیل صحبت کند. مدیر برنامه های دیون گفته است که او قرار است در این مورد چندین مصاحبه جهانی داشته باشد و اولین مصاحبه نیز در کِبِک کانادا و در تاریخ هجدهم ماه مه پخش خواهد شد.

تلویزیون کبک قرار است این مصاحبه را که «سلین، اکنون» نام دارد پخش کند. سلین دیون در این مصاحبه علاوه بر مرگ رنه آنجلیل، در مورد سه فرزندش «رنه – شارل» و دوقلوهایش «تلسون» و «ادی» و آینده زندگی اش حرف خواهد زد. کبکی ها متعجب شده اند که چرا سلین دیون قصد دارد با «ماری – کلود بارت» مصاحبه کند، نه رفیق شفیقش «جولی سیندر».

پایان سکوت سلین دیون

رنه آنجلیل در سن 73 سالگی و بر اثر سرطان گلو در خانه اش در لاس وگاس درگذشت. مراسمی که مقامات کبک برای او گرفتند و هزینه ای که خرج شد، باعث جنجال های بسیاری در رسانه های کانادایی شده بود. بسیاری نوشته بودند که هزینه مراسم رنه آنجلیل بسیار بیشتر از آن چیزی شده که مقامات کبک برای شخصیت های شناخته شده این منطقه هزینه می کنند.


ویدیو مرتبط :
وقتی آدام ، سلین دیون میشود !!!!!!