سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساخت بیش از یک هزار کلاس درس در هرمزگان


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشاء الله قاسمی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : پیش بینی می کنیم در مهر ماه امسال نیز 71 پروژه با اعتباری افزون بر چهار هزار و 200 میلیارد ریال توسط نوسازی مدارس در هرمزگان تحویل داده شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات مدارس هرمزگان، گفت: 390آموزشگاه در قالب دو هزار و 900 کلاس درس دو شیفته هستند و از طرفی با توجه به احداث 54 هزار واحد مسکن مهر در استان نیاز است که یک هزار و 800 کلاس درس برای دانش آموزان استان احداث شود.
وی با اشاره به وجود یک هزار و 800 کلاس درس تخریبی در استان، خاطرنشان کرد: مدارس تخریبی دغدغه همه ماست که باید راهکاری عاجل برای آن اندیشیده شود .
قاسمی تصریح کرد: منابع خیران و اعتباراتی که بنیاد برکت در مناطق محروم گذاشته را به سمت مدارس تخریبی سوق دادیم و تاکنون نتیجه بخش بوده ، اما همچنان برای سرعت بخشی به نوسازی کلاس های غیرایمن نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.
وی ادامه داد:اداره کل نوسازی مدارس استان 166 پروژه در قالب 811 کلاس درس با زیر بنای 170هزار متر مربع را در دست اجرا دارد که برای تکمیل این فضاها به یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به منابع دولتی مصوب در دولت تدبیر و امید اظهار داشت : در طول فعالیت این دولت بیش از یک هزار و 730 میلیارد ریال اعتبار(ملی و استانی ) مصوب شد که از این میزان بیش از یک هزار میلیارد ریال تخصیص یافت.
لازم به ذکر است، در حال حاضر تعداد 317 هزار دانش آموز در سه هزار و 481 آموزشگاه و بیش از 14 هزار کلاس درس در هرمزگان مشغول تحصیل هستند.
7198/ 6048 /1484

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اموزش ساخت کلاس درس برای باربی