سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخبگان افغانستانی و استقبال از بهار با ساخت «سازه‌های ماکارونی»


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم: در آخرین ماه سال 1394 مسابقه بزرگ «سازه‌های ماکارونی» به همت اتحادیه دانشگاهیان افغانستان و گروه «ثامن بریج» با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)، ویژه دانشجویان مهاجر افغانستانی سراسر ایران در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

«ناصر احمدی»، دبیر اجرایی این مسابقه و یکی از نخبگان مهاجر افغانستانی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه رقابت علمی کاربردی دانشجویان افغانستانی سراسر ایران است تا از این طریق درسهایی را که در دانشگاه به صورت تئوری یاد گرفته‌اند به صورت عملی به اجرا درآورند و با روحیه بیشتری بتوانند قدمی در راستای آبادانی افغانستان بردارند.

این مسابقه قرار است در 12 و 13 اسفند ماه سال جاری شمسی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (علیه‌اسلام) مشهد مقدس برگزار شود.

در این مسابقه به گروه‌های برتر جوایز نفیس و به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
کلیپ بارگذاری سازه آموزشی دومین کارگاه ساخت سازه ماکارونی دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور)