ناخن و موهای خشک و شکننده نشانه چیست ؟ -آکا


1395/02/18

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,[categoriy]

ناخن و موهای خشک و شکننده نشانه چیست ؟ -آکاناخن و موهای خشک و شکننده نشانه چیست ؟ -آکا

آکاایران: ناخن و موهای خشک و شکننده نشانه چیست ؟

آکاایران:  

 ناخن و موهای خشک و شکننده نشانه چیست

 علیرضا فیروز در گفت وگو با فارس در مورد تاثیر کمبود عنصر روی بر پوست و مو و ناخن اظهار داشت: روی جزو املاح فلزی است که در ساختار 200 آنزیم بدن وجود دارد و کمبود آن می تواند سبب اختلال در تمام سلو ل های بدن شود.

وی اظهار داشت: روی باید حتماً از طریق تغذیه وارد بدن شود و به دلیل کمبود روی معمولاً سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود که در حیطه پوست و مو شاهد عفونت های مکرر می شویم.

به گزارش آکاایران: این متخصص پوست و مو ادامه داد: افرادی که در بدن خود کمبود روی دارند معمولاً ترمیم زخم در آنها به سختی صورت می گیرد یا جای زخم بر جا می ماند.

به گفته عضو مرکز تحقیقات پوست و جذام، بثورات پوستی مانند جوش های قرمز رنگ در اطراف دهان، بینی، چشم و مقعد افراد ایجاد می شود و در صورت درمان نشدن ماندگار شده و گسترش می یابد. وی خاطرنشان کرد: همچنین موهای افرادی که کمبود روی دارند، خشک و شکننده می شود و جلای خود را از دست می دهد؛ گاهی اوقات بدون هیچ دلیلی موی افراد نازک شده و رنگش روشن می شود.

وی تاکید کرد: همچنین ناخن این دسته افراد خشک و شکننده شده و گاهی موارد مواج می شود. خشک و شکننده شدن قرنیه و مخاط دهان از دیگر مشکلاتی است که به طور مکرر به دلیل کمبود روی در بدن رخ می دهد.

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :


اشتراک گذاری

گزارش تخلف


 


ویدیو مرتبط :
درمان های خانگی موهای خشک و شکننده/دکتر پلاس