ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ووشوکاران لیگ برتری فردا به مصاف هم می‌روند/ شهرداری اردبیل انصراف داد


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر ووشوی مردان فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

پیکارهای لیگ برتر ووشو با حضور 10 تیم در دو گروه فردا پنج شنبه در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد و در پایان چهار تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد.

تیم شهرداری اردبیل که قرار بود فردا مقابل تیم عمران اریکه شینگی‌ چوان مبارزه کند انصراف خود را اعلام کرده و با این حساب تیم عمران اریکه 13 بر صفر برنده این دیدار است.

تاکنون صعود تیم های دانشگاه آزاد از گروه نخست و پارس جنوبی از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.
از گروه نخست و در حساسترین دیدار، شهرداری ملارد و هیات ووشوی ملایر به مصاف هم می روند که برنده این دیدار به عنوان تیم دوم گروه، راهی نیمه نهایی می شود.
از گروه دوم نیز که پیش از این پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی صعود خود را قعطی کرده است، تیم های شهرداری بندرعباس و پاس قوامین در رقابتی حساس برابر هم قرار می گیرند تا وضعیت تیم دوم صعود کننده مشخص شود.
مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشو روز بیستم اسفندماه انجام می گیرد.
*برنامه دیدارهای باقی مانده مرحله گروهی بدین شرح است:
گروه یک:
شهرداری ملارد - هیات سیستان و بلوچستان
شهرداری ملارد - هیات ووشو ملایر
گروه دو:
شهرداری بندرعباس - پارس جنوبی
شهرداری بندرعباس - پاس قوامین

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KHW3N1


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی فجرسپاسی و شهرداری اردبیل در برنامه لیگ یک