سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازي Overwatch بليزارد تا بهار 2016 براي پلتفرم هاي نسل هشتم عرضه خواهد شد


بازي Overwatch بليزارد تا بهار 2016 براي پلتفرم هاي نسل هشتم عرضه خواهد شد

ديجياتو/ بنابر وب سايت بازي Overwatch، عنوان جديد کمپاني بليزارد در بهار سال 2016 براي پلتفرم هاي نسل هشتم و پي سي عرضه خواهد شد. در صفحه ي جديدي که در وب سايت Battle.net ايجاد شده، مي توان مشاهده کرد که دو نسخه ي پلي استيشن 4 و اکس باکس وان نيز در کنار نسخه ي پي سي عرضه خواهند شد.

ظاهرا و با توجه به تصوير انتشار يافته، نسخه ي فيزيکي بازي Origins Edition نام دارد و احتمالا با نسخه ي ديجيتالي آن تفاوت هاي جزئي داشته باشد. ضمن اين که هنوز مشخص نيست که آيا Overwatch را مي توان به صورت Free To Play نيز بازي کرد يا خير.

در همين حال، امکان پيش خريد بازي هم وجود دارد و در اطلاعات آن آمده که سازندگان انتظار دارند بازي تا 21 ژوئن سال 2016 (برابر با يکم تير ماه سال 1395) و يا پيش از آن عرضه شود. با پيش خريد بازي، گيمرها مي توانند به لباس نوآرگونه ي شخصيت Widowmaker دسترسي يابند. البته بايد خاطر نشان کرد که هنوز صفحه ي پيش خريد بازي فعال نشده است.

اين خبر در حالي به گوش مي رسد که روز آينده، کنفرانس Blizzcon جريان خواهد يافت و احتمالا اين موضوع نيز جز سورپرايزهاي همايش مذکور بوده است. در حال حاضر مي دانيم که Overwatch، در سبک شوتر آنلاين گروهي خواهد بود و بيش از اين، اطلاعات خاصي در دست نيست.


ویدیو مرتبط :
انتشار ‌بازی F1 2016 برای هرسه پلتفرم کامپیوتر، Xbox One و PlayStation 4