سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت لیست ۱۶ بازی جدید XBOX 360 که می توانند بر روی XBOX One اجرا شوند را منتشر کرد


مایکروسافت لیست ۱۶ بازی جدید XBOX 360 که می توانند بر روی XBOX One اجرا شوند را منتشر کرد

وین فون/ تقریبا یک ماهی از انتشار Xbox One Exprience مایکروسافت می گذرد. این آپدیت سرعت و کارایی کارهای روزانه را ارتقا می دهد و یک سری ویژگی جدید هم که باعث سازگاری بیشتر ایکس باکس با ویندوز ۱۰ می شود را به آن اضافه می کند. از جمله ی این امکانات می توان به امکان اجرای بازی های اکس باکس ۳۶۰ بر روی اکس باکس وان اشاره کرد که با نام Backward Compatibility شناخته می شود.

قابلیت Backward Compatibility با وجود تفاوت در معماری سخت افزاری کنسول ها، به بازی های کنسول Xbox 360 اجازه می دهد که در کنسول Xbox One اجرا شوند. در هنگام معرفی این قابلیت، ۱۰۴ عنوان بازی پشتیبانی می شدند، ولی بازی های جدیدی هر ماه به این لیست اضافه می شد. مایکروسافت قول داده که موج جدیدی از بازی ها اواسط دسامبر منتشر شود و امروز نیز ۱۶ بازی جدید اکس باکس ۳۶۰ که روی Xbox One قابل اجرا هستند منتشر شد. لیست این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم: در قسمت سمت راست نام این بازی ها را می توانید مشاهده کنید:

Braid Arcade
DEUS EX: HUMAN REVOLUTION Games On Demand
Doritos Crash Course Arcade
Fable III Games On Demand
Halo: Reach Games On Demand
Hydro Thunder Arcade
Iron Brigade Arcade
Kane & Lynch 2 Games On Demand
Motocross Madness Arcade
MS. PAC-MAN Arcade
Peggle Arcade
Portal: Still Alive Arcade
Spelunky Arcade
Splosion Man Arcade
Ticket to Ride Arcade
Zuma’s Revenge! Arcade
با احتساب این بازی ها، اکنون جمعا ۱۲۰ بازی هم اکنون در Xbox One به وسیله ی قابلیت “سازگاری با قبل” پشتیبانی می شوند. اجرای این بازی ها بر روی اکس باکس هیچ کار دشواری نیست و تنها کافیست CD بازی اکس باکس ۳۶۰ خود را در داخل اکس باکس وان قرار دهید تا بازی مورد نظر شما اجرا شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مقایسه گرافیک بازی فورزا 2 در xbox 360 و xbox one