طائب: کوفه زمان را باید از عبیدالله خالی کنیم


گردهمایی سیاسی فرهنگی حکمت مطهر به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سپاه پاسداران در سالن اجتماعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی - در این مراسم حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار گفت: حرکت پیغمبر اکرم(ص) با یک نفوذ دچار تخریب شد و ایشان به زحمات بسیار و آزار فراوانی که در دوران رسالت خود کشیدند اشاره کرده‌اند.

وی یادآور شد: سال گذشته مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ بسیار تذکر دادند و دو نکته در سال گذشته بسیار مورد تاکید ایشان قرار گرفت، یکی بحث نفوذ و دوم انقلابی بودن.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم انقلابی ماندن اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: ما از اول انقلاب با مسئله نفوذ درگیر بودیم و ضربه‌های بسیاری در این رابطه خوردیم. برای مثال همین شهدای والامقام مانند شهید مطهری و رجایی و بهشتی توسط نفوذی‌ها شهید شدند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان این‌که «نفوذ کار دشمن است» خاطرنشان کرد: وقتی دشمن دست به نفوذ می‌زند یعنی در جایی گیر کرده و نمی‌تواند ادامه دهد و راه حل را نفوذ می‌بیند. دشمن در برابر ما کم آورده است و شاهد به هدف رسیدن ماست. از طرفی اخیرا دیده می‌شود که برخی حتی در خصوص شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» هم تردید ایجاد کرده اند، این شعار ستون فقرات انقلاب است اگر این شعار را کنار بگذاریم هدف‌مان را کنار گذاشته‌ایم و هدف اصلی ما رساندن پرچم این انقلاب به دست صاحب واقعی آن حضرت امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد: اهالی کوفه نامه نوشتند و از امام حسین(ع) دعوت کردند که به کوفه بیاید ولی قبل آن که عبیدالله را بیرون کنند از امام دعوت کردند و ایشان آمدند. مردم که قدرت عبیدالله را بیشتر دیدند و از این قدرت ترسیدند امام را تنها گذاشتند. در انقلاب هم وقتی مردم شاه را بیرون کردند امام خمینی(ره) آمدند. این را بدانید که امام زمان(عج) دیگر تجربه امام حسین(ع) را تکرار نمی‌کند یعنی اگر او را به کوفه دعوت کنیم و در کوفه عبیدالله باشد او نمی‌آید، اول باید کوفه را از عبیدالله ها خالی کنیم بعد از ایشان دعوت کنیم. ایشان قرار است در مکه ظهور کنند پس کوفه مکه است و در ابتدا باید آن را از عبیدالله‌های زمان خالی کنیم. پادشاهان عربستان بسیار بدتر از عبیدالله هستند. آن‌ها به دنبال قتل همه ایرانی‌ها هستند و حاضرند هر کاری برای نابودی ایرانیان انجام بدهند.اگر می‌خواهیم امام زمان(عج) را دعوت کنیم باید آن‌قدر قدرتمند شویم که حتی از اسم ما هم بترسند.

وی افزود: انسان انقلابی در برابر انسان غیر انقلابی قرار می‌گیرد. قبل از انقلاب روحانیت‌مان دو دسته بود آخوند انقلابی و آخوند غیرانقلابی فرق این دو با هم این بود که آخوند انقلابی علیه شاه حرف می‌زد و افشاگری می‌کرد، اما آخوند غیرانقلابی با دشمن کاری نداشت. باید شمر زمان‌مان را بشناسیم یعنی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را مد نظر قرار دهیم.

طائب با بیان این‌که «اگر مرگ بر شاه نمی‌گفتیم از زیر سایه ظلم خارج نمی‌شدیم» گفت: اگر دشمن‌ستیزی نباشد توحید ما همان توحید بعد از پیامبر(ص) خواهد شد. همه ما از طریق امام زمان(عج) آزمایش می‌شویم. دست از جنگ با آمریکا و اسرائیل جنایتکار برداشتن به معنای دست کشیدن از امام زمان(عج) است و اگر ما دشمن‌ستیزی نکنیم یعنی از امام زمان(عج) غافل شده‌ایم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شیخ مهدی طائب : نقش یهود در تاخیر ظهور امام زمان (عج)