طاهری:قرار نیست با عذرخواهی همه چیز تمام شود


به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری با حضور در برنامه چارسو شبکه خبر در مورد اینکه از داوری بازی ذوب آهن و پرسپولیس ناراحت است، اظهار داشت: وقایعی اتفاق افتاده که باعث دلزده شدن هواداران، کادر فنی و کادر مدیریتی شده است. اینها مسائلی است که اتفاق افتاده و ما را ناراحت کرده است.

وی در مورد اینکه آیا دلیل نتیجه گرفتن پرسپولیس تنها به مسائل داوری ارتباط دارد، گفت: در این زمینه کارشناسان باید نظر بدهند. پرسپولیس در لیگ بسیار خوب بازی کرده  و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته است و این مسئله باعث شده تا هواداران بیشتری برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه بیایند اما وقتی اتفاقات اخیر رخ می‌دهد، اثرات خودش را برجای می‌گذارد. در این مواقع، کارشناسان باید نظر بدهند که قضاوت‌های نادرست چه اثری دارد و چه استرس و فشاری به بازیکن می‌آورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: انتظار نمی‌رفت در صحنه اخراج دروازه بان پرسپولیس، گلر ما مرتکب خطا شده باشد و جالب است که سرپرست تیم ما به کمک داور می‌گوید که در تصاویر ثبت شده، مشخص است که دروازه‌بان پرسپولیس مرتکب هند نشده اما این مسئله را قبول نکرد. این اتفاق نامیمون در جام حذفی افتاده و باعث حذف تیم ما شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: در جام حذفی بازی باید نتیجه داشته باشد اما وقتی از این اتفاق می‌افتد تاکتیک تیم جابجا می‌شود و همه چیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. چرا یک سریالی باید اتفاق بیفتد که در 11 بازی 4 داور محروم بشوند و این اتفاقات تنها برای ما بیفتد؟ مسلما به ما این مسئله را منتقل می‌کنند که شائبه‌ای راه افتاده که تنها برای پرسپولیس این اتفاقات رقم بخورد.

وی با اشاره به اظهارات یدالله جهانبازی که روی خط برنامه آمده و عنوان کرده که کمک داور به او گفته که گلر پرسپولیس مرتکب خطای هند شده است، گفت: جهانبازی به حرف‌های من اعتنا نکرد. من گفتم که سرپرست تیم به کمک داور اعلام کرده که خطای هند صورت نگرفته و کاری با داور نداریم. شاید عدم توجه به همین صحبت‌ها باعث بروز اینگونه اتفاقات شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه جهانبازی از هواداران پرسپولیس و وی عذرخواهی کرده است، گفت: قرار نیست که با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود. درست است در دربی اتفاقاتی رخ داد که همه از‌ آن تعریف می‌کنند اما قضاوت داور هم تأثیرگذار است. اثرات این قضاوت‌ها باعث دلزده شدن تماشاگران می‌شود و آن وقت می‌بینیم که میانگین حضور تماشاگران ما از اندونزی هم کمتر می‌شود.

طاهری در خاتمه گفت: هواداران عزیز ما با وجود این اتفاقات حمایت خود را کم نکنند پرسپولیس این پتانسیل را دارد که در لیگ نتایج خوب بگیرد.


ویدیو مرتبط :
واحد(مرا که بی قرار می کند حسن)[حنیف طاهری]شب5محرم94