کاشانی:/ برانکو بهتر می‌داند چه بازیکنی بماند یا برود


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جعفر کاشانی درباره نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای گرشاسبی امکان حضور در جلسه را نداشتند و من هم بعد از گذشت دقایقی به دلیل کاری که پیش آمده بود، باید می‌رفتم، جلسه روز یکشنبه رسمیت پیدا نکرد اما با توجه به اینکه حضور داشتیم، درباره یکسری مسائل صحبت شد.

وی در این ارتباط ادامه داد: الحمدالله شرایط تیم نسبت به گذشته خیلی بهتر است. با پرداخت‌هایی که به بازیکنان صورت گرفته، دیون قبلی باشگاه مرتفع شد و البته با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد این روند ادامه خواهد داشت. تیم هم با عملکرد خود نشان داد گذشته از نتایج که عوامل دیگری در آن دخیل بود، پتانسیل بالایی دارد و آنچه در روزهای پر انتقاد می‌گفتیم درست بود. البته این تیم با هدایت برانکوویچ حتما پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت و همانطور که بارها گفتم، باید در حفظ آن کوشید.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس درباره اینکه آیا درباره نقل و انتقالات نیم فصل صحبت شد و چه برنامه‌ای وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: در این ارتباط صحبت‌هایی داشتیم و هر کس به فراخور حال نظراتی دارد. هیأت مدیره قائل به این مساله است که نیازهای تیم را پیگیری و رفع کند. این بحث وجود دارد که به چند مهره نیاز داریم و در نهایت در این ارتباط نظر سرمربی تیم به عنوان متولی اول مسائل فنی لحاظ می‌شود. هیأت مدیره قرار نیست وارد چنین مسائلی شود و مسائل در قالب کمیته دنبال خواهد شد.

او گفت: ما در پرسپولیس به عنوان تیمی بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز داریم که در شرایط سخت گره‌گشای کار باشند و سایر نفرات را هدایت کنند. گاهی شما بازیکنان بزرگ را می‌آورید و گاهی هم گذر زمان باعث می‌شود بازیکن طی سال‌ها با فرهنگ تیم و باشگاه، بزرگ شوند. ما در پرسپولیس چنین نفراتی داریم و هر قدر بازیکنان بزرگتر ما بیشتر شوند، به آنچه می‌خواهیم نزدیکتر می‌شویم. تا اینجا هم صبری که صورت گرفت توسط تیم خوب جواب داده شد. برای نقل و انتقالات هم به طور قطع برانکو بهتر از هر کسی ضعف و قوت تیم را می‌داند و برای رفع ضعف‌ها نفرات مورد نظر را انتخاب می‌کند.

جعفر کاشانی تصریح کرد: یکی از صحبت‌های ما این بود که باشگاه باید با یک برنامه‌ریزی درست در تیم‌های پایه بخشی از نیاز خود را از این محل تامین کند. خیلی مهم است، ما بازیکنانی در تیم اصلی داشته باشیم که با فرهنگ باشگاه رشد کرده باشند و قرار شد در این ارتباط طرح جامعی تهیه شود که در راستای همان طرح چشم‌انداز است و امیدواریم این بار این طرح شکل و جان بگیرد و به سرمایه‌ای با ارزش برای پرسپولیس بدل شود. ما برای توسعه و پیشرفت نیاز به زیر ساخت قوی داریم و این یک کار زیر ساختی و اساسی است.


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ کیروش بماند یا برود؟