سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند K4 Note از لنوو به زودی معرفی می شود


تلفن هوشمند K4 Note از لنوو به زودی معرفی می شود

لنوو ظاهراً رفته رفته آماده می شود تا تلفن هوشمند جدیدی را رونمایی کند که بر حسب شواهد قرار است عضو جدیدی از خانواده ی K Note این شرکت باشد. منابع آگاه می گویند دستگاه مورد بحث با نام K4 Note، احتمالاً جانشین K3 Note خواهد شد و مراسم رونمایی آن نیز در ۵ ژانویه (۱۵ دی و مصادف با آغاز CES 2016) در هند برگزار خواهد گشت.

کمپانی چینی مورد بحث تائید کرده که موبایل یاد شده دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود و ضمناً اشاراتی نیز صورت گرفته که احتمال مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت و فریمی فلزی را تقویت نموده اند.

K4 Note دقیقاً مانند نسخه ی پیشین خودش قیمتی ۱۶۰ دلاری خواهد داشت و شاید بد نباشد یادآوری کنیم که K3 Note‌ از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می برد، به چیپست هشت هسته ای MT6752 مدیاتک مجهز بود و از دوربین های پشتی و جلویی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در کنار باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی میزبانی می کرد.

حالا تیزرهای تازه انتشار یافته لنوو حکایت از جایگزینی آن با دستگاهی بهینه شده و کاراتر دارند و البته هنوز عرضه ی جهانی این دستگاه جدید در هاله ای از ابهام است، هر چند که تا ۵ ژانویه دیگر زمان چندانی باقی نمانده است.

The-Lenovo-K4-Note-is-coming-soon

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:K4 Noteاخبار تکنولوژیتکنولوٰژیگوشی K4 Noteگوشی موبایل لنوولنوو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تلفن هوشمند G4 از LG به زودی معرفی خواهد شد