مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بزرگداشت معراج پیامبر در مسجد الحسین(ع) مصر


شب گذشته مراسم بزرگداشت سالروز معراج پیامبر(صلی الله علیه وآله) با حضور شیخ الازهر و شخصیت های دینی مصر در مسجد الحسین(علیه السلام) قاهره برگزار شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، شب گذشته مراسم بزرگداشت معراج و اسراء پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله) در مسجد الحسین(علیه السلام) قاهره و با حضور شخصیت های دینی و سیاسی مصر همچون احمد الطیب شیخ الازهر، شوقی علام مفتی مصر، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف، اسامه العبد رییس کمیته دینی پارلمان و رئیس پیشین دانشگاه الازهر، شیخ عبدالهادی القصبی شیخ مشایخ صوفیه و محمود الشریف نماینده مجلس ملی و شمار زیادی از علما و بزرگان الازهر و وزارت اوقاف مصر برگزار شد.

وزیر اوقاف: معراج به ما درس بندگی می آموزد

محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر در این مراسم گفت: عالی ترین معنای عبودیت و بندگی در واقعه معراج پیابمر متجسم است، چراکه پیامبر(صلی الله علیه وآله) در جریان این واقعه آزاپر و اذیت فراوانی را از قوم خود متحمل شد و ما نیز باید با درس گرفتن از پیامبر به گونه ای باشیم که اگر شرق و غرب در برابر ما متحد شوند مایوس نشویم و علاوه بر این درس های دیگری همچون درس صبر و ایمان و فداکاری را می توان از معراج پیامبر(صلی الله علیه وآله) آموخت.

اسامه العبد: معراج نشان دهنده قدرت مطلق خداوند است

از سوی دیگر اسامه العبد رئیس پیشین دانشگاه الازهر و رئیس کمیته دینی مجلس ملی گفت: معجزه اسراء و معراج پیامبر(صلی الله علیه وآله) نشان دهنده قدرت مطلق خداوند است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: واقعه معراج پیامبر(صلی الله علیه وآله) دارای درس های فراوانی است و ما در این زمینه می توانیم درس اتحاد و ارتباط میان مسلمانان و ترک اختلافات را بیاموزیم.

خاطر نشان می شود برخی از اهل سنت بیست و هفتم ماه رجب  را سالروز معراج پیامبر صلی الله و علیه و آله می دانند.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
تلاوات مسجد الحسین القاهرة مصر استادمحمد مهدى شرف الدین