ماشین شناس/ محصولی خاص به مناسبت دَبِل مرسدس در «فورمولاوان ۲۰۱۵»


عصر خودرو/ مرسدس-آ ام گ به مناسبت دَبِل ارزشمندی که مرسدس امسال در سری رقابت های فرمولا وان داشت (کشب مقام قهرمانی، هم در رده رانندگان و هم در رده سازندگان)، نسخه ای خاص از هاچبک داغ A۴۵ با پسوند PETRONAS ۲۰۱۵ World Champion Edition ارائه کرده که از ژانویه ۲۰۱۶ با قیمت پایه ۶۵.۴۰۲ یورو (با احتساب مالیات های مربوطه) در آلمان عرضه خواهد شد.

این نسخه دارای طرحِ رنگی کاملا شبیه به F1 W06 Hybrid لوئیس همیلتون بوده، بر روی بدنه نقره ای رنگش، جزئیاتی گرافیکی به رنگ های سبز نفتی و سیاه براق دارد. رنگ اصلی بدنه در سه طیف رنگ نقره ای مخصوص قابل سفارش خواهد بود اما صرف‌نظر از اینکه چه رنگی برای بدنه انتخاب می شود، خودرو بر روی چرخ های 19 اینچی با پره های چنگکی به رنگ خاکستری تیتانیومی سوار می شود. این نسخه در حالت استاندارد مجهز به پکیج های AMG Exclusive، AMG Dynamic plus، صندلی های اسپرت برقی AMG پوشش یافته با چرم/دینامیکا، و Night Package است. فرمان اسپرت پوشش یافته با میکروفیبر دینامیکا، خطوط دوخت سبز نفتی کار شده روی داشبورد و دیگر پوشش های کابین و تکرار این رنگ در قاب دور هواکش ها و خطوط تزئینی روی صندلی ها از دیگر مشخصه های کابین Mercedes-AMG A45 PETRONAS 2015 World Champion Edition است.

از آنجایی که در بخش پیشرانه، تغییری اعمال نشده، نیروبخش این نسخه نیز همان نیمچه نیروگاه 2.0 لیتری توربو 375 اسبی آ ام گ است که با 475 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، از مسیر یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچ و سیستم 4MATIC به هر چهار چرخ انتقال می یابد. این پیکربندی، شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه به این هاچبک داغ مرسدس-آ ام گ می دهد.


ویدیو مرتبط :
ویدئو تبلیغاتی مرسدس بنز F015 جدیدترین مرسدس ۲۰۱۵