سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش: فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی در آموزش و پرورش از اول فروردین ۹۵ پرداخت می‌شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش: فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی در آموزش و پرورش از اول فروردین ۹۵ پرداخت می‌شودفارس/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی در این وزارتخانه از اول فروردین ۹۵ خبر داد.
سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه‌بندی فرهنگیان و گلایه برخی کارکنان ستادی، اظهار داشت: کارمندان اداری مشمول طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه‌ای که هیأت وزیران در مورد رتبه‌بندی داشت، صرفاً شامل کسانی می‌شود که جزو طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان هستند یعنی کسانی که در مدرسه کار می‌کنند ولی جزو طبقه‌بندی مشاغل معلمان نیستند فعلاً رتبه‌بندی نمی‌شوند.
بطحایی تصریح کرد: بند 10 ماده 68 از اول فروردین 95 برای کارکنان اداری آموزش و پرورش که شغلشان در 15 طبقه مصوب سازمان مدیریت قرار دارد، اجرا می‌شود.
به گزارش فارس، در بند 10 ماده 68 آمده است: فوق‌العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار کار داخلی و بین‌المللی، ریسک‌پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیت‌ها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت‌ کار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیأت وزیران امتیاز ویژه‌ای برای حداکثر (25 درصد) از مشاغل،‌در برخی از دستگاه‌های اجرایی تا (50 درصد) سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر مذکور در این فصل در نظر گرفته خواهد شد.
همچنین هیأت وزیران در جلسه 1393.11.12 به پیشنهاد شماره 131541 مورخ 1392.12.27 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و به استناد بند (10) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- تصویب کرد:
1- برقراری فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی موضوع بند (10) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان ستادی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رییس‌جمهور که انجام فعالیت و وظایف تخصصی، ستادی، تحقیقاتی و حساس را به عهده دارند برای حداکثر بیست و پنج درصد از مشاغل که واجد شرایط و ویژگی‌های مصرح در بند مذکور می‌باشند، و با احتساب مشاغلی که قبلاً به تصویب هیNت وزیران رسیده است، متناسب با کارآیی و اثربخشی کارکنان ستادی دستگاه‌های مشمول، حداکثر تا سی و پنج درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر، مشروط به وجود اعتبار و تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به نحوی که متوسط پرداختی به کارکنان آن دستگاه از شصت درصد سقف تعیین شده تجاوز ننماید، مجاز است.
2- سازمان‌های ستادی که حیطه وظایف و مأموریت آنها در گستره ملی است با تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور طی فرآیند مذکور مشمول این تصویب‌نامه می‌شوند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر آموزش و پرورش در میمه