فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استاندار کرمان: باید به بزرگان خود احترام بگذاریم


به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آئین نکوداشت عطا احمدی در پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان افزود: عطا احمدی مورد اعتماد مردم در داخل و خارج از کشور است و مردم کمک های ساخت مدرسه را در اختیار ایشان قرار می دهند.
وی گفت: عطا احمدی دارایی و ثروتی ندارد و او نیکوکاری متفاوت از بقیه نیکوکاران است.
وی با اشاره به مخالفت عطا احمدی با برگزاری آئین تجلیل از خود بیان کرد: این مراسم توسط شاگردان ایشان برگزار شده و هیچگونه هزینه دولتی برای این آئین خرج نشده است.
استاندار کرمان تصریح کرد: عطا احمدی تمامی هستی، دارایی و وجودش را با تعصب برای آبادانی و ساخت استان کرمان اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه عطا احمدی نیاز به تجلیل و تکریم ندارد افزود: در جامعه ای که برخی مجرمان اقتصادی در آن وجود دارند جوانان ما نیاز به الگو و پیشوا دارند.
رزم حسینی گفت: همچنین بیان کنیم در حال حاضر افرادی هستند که در گمنامی و بی نام و نشان به مردم خدمت می کنند.
وی اظهار کرد: این مراسم با حمایت و هدایت های حجت الاسلام سید محمود دعایی تکمیل و اجرا شده است و ایشان بهتر از هر کسی می تواند عطا را به نسل امروز معرفی کند تا برای خدمت در کشور تکثیر شود.
استاندار کرمان گفت: باید امروز از عطای جانباخته و از خود گذشته همچون سردار سلیمانی که در جبهه مقاومت برای امنیت مردم وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته است، یاد کنیم.
وی افزود: باید به سرداران ملی و همه سلحشورانی که از تمامی وجود خود برای تعالی این مرز و بوم گذشته اند درود بفرستیم و قدر آنها را بدانیم.
وی بیان کرد: این کشور و سرزمین محل تربیت بزرگانی از همه اقشار است و آنها را برای ساختن کشوری آباد الگوی خود قرار دهیم.
آئین نکوداشت و تجلیل از خدمات عطا احمدی معلم نمونه، خیر و پیشکسوت فرهنگی امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیر موسسه اطلاعات، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، شماری از استانداران سابق کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
7437/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح سایت کرمان مجازی و سخنان استاندار محترم کرمان