فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زمان‌بندی بهینه رشته‌های مختلف مسابقات سراسری قرآن کریم+برنامه رقابت‌ها


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 28 آذر لغایت 6 دی‌ماه 1394 به میزبانی دیار پهلوان پرور کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها برای اولین بار مسابقات رشته‌های مختلف به صورت مجزا برگزار و بعد از پایان رقابت هر رشته و معرفی نفرات برتر مسابقه رشته‌ دیگر آغاز می‌شود که در ادامه زمان‌بندی دقیق رشته‌های مختلف این رقابت‌ها تقدیم می‌شود.

 

 

آیین افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت 8 تا 10 صبح روز شنبه 28 آذر‌ماه با حضور اهالی قرآن کشور و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها بلافاصله پس از برگزاری آیین افتتاحیه با رقابت متسابقان رشته ترتیل آغاز و بعد و ظهر و شب هم در رشته‌های ترتیل و مقدماتی حفظ 10 و 20 جزء قرآن کریم ادامه پیدا می‌کند.

یکشنبه 29 آذر‌ماه در نوبت صبح متسابقان رشته‌های حفظ و 10 و 20 جزء قرآن به رقابت می‌پردازند و نوبت عصر نیمه‌نهایی حفظ 10 جزء به همراه مقدماتی ترتیل و حفظ 20 جزء برگزار می‌شود، همچنین در نوبت شب ادامه رقابت مرحله نیمه‌نهایی حفظ 20 جزء برگزار می‌شود.

دوشنبه 30 آذر‌ماه 1394 شرکت‌کنندگان رشته حفظ 20 جزء آغاز‌گر مسابقات هستند و در نوبت عصر رقابت نیمه نهایی حفظ 20 جزء به همراه تریل برگزار و در نوبت شب فینال حفظ 10 و 20 به همراه اختتامیه این دو رشته برگزار می‌شود.

سه‌شنبه 1 دی‌ماه مسابقات رشته معارف در هر سه نوبت صبح، عصر و شب برگزار و اختتامیه این رشته هم آخر وقت روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

چهارشنبه 2 دی‌ماه 1394 شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ کل و قرائت رقابت خود را در دور مقدماتی آغاز و در نوبت عصر ادامه مقدماتی حفظ کل و در نوبت شب هم ادامه مقدماتی رشته‌های قرائت و حفظ کل برگزار خواهد شد.

پنج‌شنبه 3 دی‌ماه 1394 مسابقات با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی حفظ کل در نوبت صبح آغاز و در نوبت‌های عصر و شب به ترتیب نیمه‌نهایی حفظ کل و مقدماتی قرائت برگزار خواهد شد.

جمعه 4 دی‌ماه ادامه مرحله نیمه نهایی حفظ کل آغاز‌گر رقابت‌ها است و شرکت‌کنندگان رشته قرائت در نوبت‌های عصر و شب مرحله نیمه‌نهایی خود را پشت سر می‌گذارند.

آخرین روز رقابت‌ها شنبه 5 دی‌ماه با برگزاری مرحله فینال رشته‌های حفظ کل و قرائت آغاز و در نوبت صبح آغاز و آیین اختتامیه این مسابقات بعد از ظهر روز شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تلاوت حامد ولیزاده در مسابقات سراسری قرآن کریم