سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ 2 قتل به خاطر یک گوشواره


حوادث/ 2 قتل به خاطر یک گوشوارهخراسان/ جوان 28 ساله ای که پس از کشتن مادر و برادرش، یک جفت گوشواره و تلفن همراه آنان را سرقت کرده بود، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و پرده از راز جنایت های هولناک خود برداشت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح این پرونده جنایی به خراسان گفت: بیست و هشتم دی گذشته، شهروندان در تماس با پلیس از مرگ مادر و فرزندی در یک منزل مسکونی خبر دادند. سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: در پی دریافت این خبر، گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی برای بررسی موضوع به محل اعلام شده واقع در بولوار طبرسی شمالی عزیمت کردند و بدین ترتیب تحقیقات در این پرونده با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز شد.
وی گفت: جسد زنی 51 ساله در حالی که آثار ضربات چاقو بر پیکرش نمایان بود داخل رختخواب پهن شده در پذیرایی قرار داشت و جسد پسر 20 ساله اش نیز در اتاق خواب افتاده بود. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی های مقدماتی نشان داد: پدر خانواده که قبلاً نیز 2 بار از همسرش جدا شده بود هم اکنون در استان دیگری زندگی می کند و زن 51 ساله به همراه 2 فرزند 20 و 28 ساله اش در مشهد ساکن بودند اما از زمان قتل مادر و فرزند 20 ساله دیگر خبری از پسر 28 ساله او نبود و این احتمال قوت گرفت که محمد (جوان 28 ساله) در قتل مادر و برادرش نقش دارد.وی اضافه کرد: «ح» یکی دیگر از فرزندان مقتول که در محل وقوع جنایت حضور داشت درباره این حادثه به کارآگاهان گفت: خاله ام از تهران به سمت مشهد حرکت کرده بود اما وقتی به مشهد رسید با من تماس گرفت و گفت: دیشب در مسیر راه با مادرت صحبت کردم اما اکنون که به مشهد رسیده ام تلفن را پاسخ نمی دهد. من هم که نگران شده بودم به طرف منزل مادرم حرکت کردم (البته شب قبل من و همسرم مهمان مادرم بودیم و شب به منزل خودمان رفتیم.)
«ح» ادامه داد: وقتی به منزل مادرم رسیدم با کلیدی که داشتم در حیاط را باز کردم اما با اجساد غرق در خون میلاد و مادرم روبه رو شدم. این در حالی است که برادر دیگرم که محمد نام دارد جوانی معتاد و کارتن خواب است و شب قبل نیز در منزل مادرم حضور داشت. به گزارش خراسان، سرهنگ بیدمشکی خاطر نشان کرد: با به دست آمدن این سرنخ ها و با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد در شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهم 28 ساله تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اعتیاد شدید متهم به مواد مخدر صنعتی اولین رشته از عملیات پلیسی در مکان های تردد معتادان کارتن خواب متمرکز شد و برخی از مکان های تجمع و پاتوق افراد معتاد زیر نظر پلیس قرار گرفت اما نتیجه ای حاصل نشد تا این که چند روز قبل کارآگاهان به سرنخ هایی از فروش گوشی تلفن همراه مقتول دست یافتند و خریدار گوشی را دستگیر کردند. با اطلاعاتی که این فرد در اختیار پلیس گذاشت، سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد، متهم تحت تعقیب در اطراف بولوار رسالت تردد می کند بنابراین گروهی از کارآگاهان با تصاویری که از متهم در اختیار داشتند به طور نامحسوس و در پوشش های مختلف، مکان های احتمالی تردد وی را زیرنظر گرفتند تا این که وی را در بولوار رسالت شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ کارآگاه بیدمشکی افزود: این متهم که تغییر چهره داده و حدود 6 فقره سوابق کیفری اعتیاد، سرقت و... را در پرونده خود دارد، در اعترافات خود عنوان کرد: آن شب قبل از ساعت 6 صبح بود که از خواب بیدار شدم چاقویی را برداشتم و ابتدا سراغ مادرم رفتم او را با چند ضربه در خواب کشتم اما وقتی وارد اتاق خواب برادرم شدم او با من درگیر شد ولی چون خواب آلود بود نتوانست کاری انجام بدهد و او را نیز با ضربات چاقو به قتل رساندم. سپس تلفن همراه را برداشتم و گوشواره های مادرم را نیز از گوشش خارج کردم وقتی از مرگ آن ها اطمینان یافتم به مسافرخانه ای شخصی در اطراف خیابان طبرسی رفتم و 2 شب را در آن جا اقامت کردم.

یک جفت گوشواره را نیز به رهگذری فروختم اما زمانی که دیگر پولی نداشتم و گوشی تلفنم را هم فروخته بودم دوباره به خوابیدن در پارک ها و بیابان های اطراف منزلمان روی آوردم تا این که توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شدم. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان افزود: بررسی های بیشتر درباره انگیزه این جنایت و زوایای پنهان پرونده با صدور دستور قضایی همچنان ادامه دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
قتل همسر به خاطر فیلم های ماهواره ایی