اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نشست تبیین شعار سال روز چهارشنبه با حضور مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.
مدیركل سیاسی استانداری تهران در این نشست گفت: اقتصاد غرب با فرهنگ ما همخوانی ندارد اقتصاد غربی برمبنای زیاده خواهی و مصرف بیشتر و در نتیجه ثروت اندوزی تراستهای اقتصادی دنیاست ولی اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است.
یوسفی در ادامه اقتصاد مقاومتی را نیازمند توجه و برنامه ریزی دولتمردان و همراهی همه جانبه مردم دانست.
وی افزود: از اولویتهای اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش ساعات كار مفید بخش های مختلف جامعه با مدیریت استراتژیك و حمایت از سرمایه گذاری های داخلی با گسترش مراكز تولیدی است كه این گسترش سبب فراوانی شغل تسهیل شرایط اقتصاد داخلی خواهد شد.
یوسفی اظهار داشت: در سالهای 93 و 94 دولت با تمام مشكلات تحریم و فشارهای داخلی و خارجی، با كمك مردم و تمامی اركان نظام به سلامتی و سربلندی عبور كرد ولی دولت در سالجاری كشور را با برنامه ریزی های میان مدت و كوتاه مدتی كه انجام داده و اجرای انضباط اقتصادی و صرفه جویی در هزینه ها و كاهش وابستگی بودجه به نفت و استفاده از درآمدهای غیر نفتی به خوبی اداره خواهد كرد.
«بیژن سلیمان پور» فرماندار بهارستان نیز در این نشست گفت: تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مستلزم تعامل و همكاری همه اركان نظام و قوای سه گانه است.
وی افزود: ما با تهیه و تدوین منشور كاری با اولویت اقتصاد مقاومتی، توجه بسیار جدی به این موضوع مهم در سال 95 خواهیم داشت.
سلیمان پور اظهارداشت: دولت توانست با دست خالی و مشكلات عدیده اقتصادی در سال گذشته نوسانات قیمت ها را كنترل نموده و تورم را مهار كند.
شبد**1953** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی:علم اقتصاد کدآمایی ایران همان اقتصاد مقاومتی است