امیر قلعه نویی:عدالت فوتبال اجرا نشد


امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک شامگاه یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من یک تبریک به فوتبال ایران و پرسپولیسی ها می گویم به خاطر مربی اخلاقگرایی که دارند. برانکو واقعیت فوتبال را گفت. بازی زیبایی را ازسوی هر دو تیم شاهد بودیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و به همین خاطر اجازه موقعیت سازی به این تیم را ندادیم. گلی هم که به ما زدند موقعیت گل نبود و روی اشتباه بازیکنان ما به دست آمد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که بعد از دو بازی سخت در لیگ قهرمانان ریکاوری خوبی داشتند و می توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: پرسپولیس در هر بازی بالای ۱۰ موقعیت دارد اما در این بازی ما طوری تیم حریف را بستیم که نتوانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند. عدالت فوتبال اجرا نشد چرا که تیم ما می توانست به پیروزی برسد. حق ما بود که بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه با این تساوی شما بیشتر استقلال را خوشحال کردید گفت: ما فقط به منافع تراکتورسازی هستیم و به منافع دیگران فکر نمی کردیم. در این بازی هم حق مان برد.

وی در مورد اینکه هدف گذاری شما برای پایان فصل تراکتورسازی گفت: باید ببینیم در آینده چه می شود. با این حال هدف ما این است که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به نقش حضور برانکو در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ایشان یک فوتبال نوین را ارائه می کند که به همین خاطر باید به پرسپولیسی ها به خاطر داشتن این مربی تبریک بگویم.

قلعه نویی ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم بود. اگر در دیدار برابر پرسپولیس به پیروزی می رسیدیم کارمان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسان می شد اما بازیکنان ما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردند.

امیر قلعه نویی در مورد پرتاب ترقه از سوی برخی تماشاگران گفت: من باید از شما بپرسم که آیا این کارها خوب است. 90 دقیقه هم به ما توهین کردند. اگر چهار گل می خوردیم آدم خوبی بودیم. من فکر می کنم که مشکل اینها با قلعه نویی است. ما الان چند هفته است که داریم از داوری ها لطمه می خوریم. برخی از صحنه ها اصلا کارشناسی هم نمی شود. با این حال این کارها شایسته فوتبال ما نیست. هرکسی انجام داده کار خوبی نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا جو ورزشگاه آزادی روی داور تاثیر گذاشته بود گفت: کمیته داوران باید در این مورد اظهار نظر کند. بااین حال در آن صحنه من نمی دانم چرا داور خطای بازیکن ما را گرفت در حالی که باید بازیکن پرسپولیس اخراج می شد.

مهر


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی