ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهنازی: اگر به متین می‌باختیم هم ناراحت نمی‌شدم/ قانون باید برای همه اجرا شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ ناصر شهنازی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر متین صالحین ورامین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چرا که واقعا تلاش کردند و والیبال بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند. حتی اگر این بازی را می‌باختیم هم من ناراحت نمی‌شدم چون بازیکنانم تلاش کردند و برای هر امتیاز جنگیدند.

وی ادامه داد: چیزی که ما به آن نیاز داریم جنگیدن برای هر امتیاز است که در دیدار مقابل متین به خوبی انجام شد که از این بابت از بازیکنانم تشکر می‌کنم. این پیروزی را به خانواده سایپا تقدیم می‌کنم که از ما حمایت می‌کنند و شرایط خوبی در مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به عملکرد داور در دیدار مقابل متین صالحین ورامین عنوان کرد: بحث داوری یک موضوع است و بحث اخلاق موضوع دیگر. تیم ما از نظر اخلاقی نمونه است. من معتقدم در مورد اخلاق‌مداری تیم‌ها نباید فقط شعار داد بلکه باید در میدان عمل آن را اجرا کرد و جنبه باخت داشته باشیم.

شهنازی گفت: ما هفته گذشته به پیکان باختیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. فقط بردن ملاک نیست و فکر می‌کنم باید با توجه به اینکه والیبال ایران در دنیا مطرح است خیلی از موارد دیگر را هم در نظر بگیریم. ما مقابل متین والیبال خوبی به نمایش گذاشتیم و حتی اگر می‌باختیم هم شاگردانم قابل تقدیر بودند.

وی با بیان اینکه می‌دانم باختن چقدر سخت است، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم‌ها اخلاق را هم در ورزش رعایت کنند. سخت است تیمی که بازیکنان بزرگ دارد و مدعیان را هم شکست داده مقابل سایپا بازنده شود اما بهتر است صبور باشیم و واقعیت‌ها را بپذیریم. من معتقدم اگر در ست چهارم برخی مشکلات پیش نمی‌آمد می‌توانستیم 3 بر یک به پیروزی برسیم که مستحق این پیروزی هم بودیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: قانون باید همیشه و برای همه اجرا شود. وقتی بازیکن ملی و یا مربی ملی اشتباهی می‌کند باید قانون را برای وی اجرا کرده و هیچ فرقی نباید بین بازیکنان و مربیان گذاشت. متأسفانه وقتی قانون اجرا نمی‌شود برخی مربیان و بازیکنان به خود اجازه می‌دهند که بیشتر از حق خود صحبت کنند و این موضوع حاشیه‌ساز می‌شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/3D1ILF


ویدیو مرتبط :
جای حرف نداره منکه ناراحت شدم!!!