سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عکس دختر سوشا مکانی


عکس دختر سوشا مکانی,سوشا مکانی

سوشا مکانی دروازه بان تیم فولاد خوزستان که با این تیم توانست به قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور دست پیدا کند در صفحه اینستاگرامش عکسی از دخترش را منتشر کرده است.


سوشا مکانی دروازبان تیم ملی عکس دخترش را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در ادامه میبینید.

عکس دختر سوشا مکانی,سوشا مکانی

سوشا مکانی متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی است. او دارای سه برادر است و از دوازده سالگی در تهران زندگی کرده است.

عکس دختر سوشا مکانی,سوشا مکانی

به طور رسمی فوتبال را از تیم نوجوانان پاسارگاد شروع کرد. سپس به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست.

سوشا مکانی (زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ – بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است

وی به طور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست.
بازی استیل آذین و پرسپولیس

در دقایق پایانی بازی استیل آذین و پرسپولیس در حالی که نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود. سوشا مکانی ظاهراً دچار آسیب دیدگی شد و توپ را به خارج از زمین فرستاد. بازیکنان پرسپولیس که مصدومیت سوشا مکانی را قبول نداشتند به توصیه علی دایی از دادن توپ به حریف خودداری کردند. پس از پرتاب توپ، پرسپولیس موفق به ثمر رساندن گل شد و این آغاز درگیری دو تیم گردید.سوشا مکانی پس از این بازی از اینکه الگوی ورزشی خود را علی دایی انتخاب کرده‌بود، اظهار پشیمانی کرد.[۳] علی دایی در واکنش به این اظهار نظر سوشا مکانی گفت: همان بهتر که من اسطوره چنین ورزشکاری نباشم.

همچنین ببینید

منبع : جام نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
عکس العمل خوب سوشا مکانی در بازی لخویا