سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکود همچون موریانه ارکان تولید کشور را نشانه رفته است/تأخیر 6 ماهه در اجرای قانون بودجه موجب نگرانی در کشور شده


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهروز نعمتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (دوشنبه 2 آذر 94) گفت: موضوع برجام با همه حواشی ریز و درشت و بعضی بداخلاقی‌ها و هتک حرمت‌ها با تجمعات غیرقانونی مقابل مجلس شورای اسلامی به تصویب اکثریت نمایندگان مجلس و شورای نگهبان رسید و در واقع در این ارتباط از یک گردنه سخت عبور کردیم.

وی افزود: عده‌ای به دنبال این بودند که ثابت کنند مجلس محل تضارب آزاد افکار نیست و با اتخاذ رفتارهای دیکتاتورمآبانه و هتاکانه خود در پی اثبات این بودند که حسینیان زمانند و کسانی که با اندیشه آنان مخالفند و اندیشه‌شان را برنمی‌تابانند یزیدیند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کجای این تفکر با رفتار و گفتار چراغ روشن انقلاب و سفینه هدایت نظام و مقام معظم رهبری همراهی و همخوانی دارد. به این افراد از چه آسمانی الهام شده است که چکیده گفتمان دقیق اصولگرایی هستند. آیا دروغ، هتاکی، اتهام‌زنی، افراطی‌گری و غیره جزو رفتار انقلابی است؟ غافل از اینکه مجلس بیدار است و عصاره فضایل ملت.

نعمتی اظهار داشت: به هیأت رئیسه مجلس تذکر جدی می‌دهم که کار کمیسیون برجام به اتمام رسیده است و با ارائه گزارش در واقع این کمیسیون به تاریخ پیوسته است جلسات بعدی این کمیسیون با چه مجوزی تشکیل می‌شود.

وی افزود: دولت باید با تمام وجود نگرانی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مردم و نمایندگان مجلس را در اجرای برجام رفع کند و با اجرای دقیق قانون به دنبال این باشد که بهانه را از دست بهانه‌گیران بگیرد و از این فرصت استفاده کرده و همه توان خود را صرف اقتصاد مقاومتی کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های فراوان و گوناگون کشور از جمله نیروی انسانی پرتوان و تحصیلکرده انرژی، گستره بی‌نظیر کشور، معادن غنی و ... نهایت بهره را جست و از این پتانسیل‌ها نهایت ظرفیت‌سازی را برای کشور ایجاد کرد.

نعمتی ادامه داد: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری باید بر مدیریت جهادی تکیه کرد و کار را با عقلانیت و به دور از احساس پیش برد و نباید از کینه دشمنان قسم خورده انقلاب غافل شد.

وی افزود: آمریکا باید بداند که دشمن شماره یک ماست. هنوز زخم‌های عمیق ما از رفتارهای استکباری و ستیزه‌جویانه آمریکا التیام نیافته است و صد البته ما هنوز استعمار پیر انگلیس و صحنه‌گردان رفتارهای درشت‌گویانه چند کشور معدود در نظام سلطه می‌دانیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملکرد بد سران سلطه در نحوه برخورد با تروریسم دامن آنها را گرفت همه ملت‌های آزاده دنیا ملاحظه کردند تروریسمی که کشورهای سلطه‌گر آنها را به وجود آوردند دامن آنها را گرفت و لذا بهتر است تا دیر نشده بین تروریسم خوب و بد تجدیدنظر کنند و بدانند که تروریسم در هر شکل و نوعی که باشد تروریسم و مظنون و مطرود است.

نعمتی خاطرنشان کرد: رکود مانند موریانه تمام ارکان تولید را نشانه رفته است کارخانه‌ها در یکی از پس دیگری به تعطیلی کشانده می‌شود. از رئیس جمهور و هیأت دولت می‌خواهم فکری برای خروج از رکود داشته باشند.

وی افزود: علیرغم تصویب قانون بودجه در زمان مقرر در مجلس اجرای آن با حدود 6 ماه تأخیر همراه بود که این موجب نگرانی جدی در کشور شده است که این مسئله برای مناطق مختلف آسیب اما برای مناطق سردسیر سم مهلک است.

نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ابلاغ قانون بودجه سال 1394 کل کشور