سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



جشن بانوان یمنی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)


جشن بانوان یمنی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)ابنا/ دهها بانوی انقلابی یمنی روز گذشته طی مراسمی باشکوه ضمن برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) تجاوز رژیم سعودی به خاک یمن را محکوم کردند.
همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی در شهر سنحان واقع در استان صنعاء یمن برگزار شد.
دهها بانوی انقلابی یمنی روز گذشته طی مراسمی باشکوه ضمن برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) تجاوز رژیم سعودی به خاک یمن را محکوم کردند.
زنان یمنی با زدن حلقه اتحاد در این مراسم شعارهای ضد آمریکایی، اسرائیلی و سعودی سرداده و حمایت خود را از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کردند.
رژیم سعودی با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرده تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده‌ها هزار نفر نیز آواره و ۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ابنا


ویدیو مرتبط :
مراسم نورافشانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)