فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بارکد و اژدها وارد می شود


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم های سینمایی 'اژدها وارد می شود' و 'بارکد' در بخش سودای سیمرغ و 'خماری' در بخش نگاه نو، امشب (18 بهمن) در کاخ مردمی جشنواره به نمایش گذاشته می شود.
بر اساس این گزارش فیلم سینمایی 'اژدها وارد می شود' نیز که ساعت 20 امشب در کاخ مردمی جشنواره پخش خواهد شد، به کارگردانی مانی حقیقی بوده و بازیگرانی همچون امیر جدیدی، همایون غنی زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان فیلم بدین شرح است که: 'دوم بهمن ماه ١٣4٣ است ، یک شورلت ایمپالای نارنجی رنگ از گورستانی باستانی می گذرد و به سمت کشتی به خاک نشسته ای می راند؛ داخل کشتی یک زندانی تبعیدی حلق آویز شده ، روی دیوارهای کشتی خاطرات روزانه اش را نوشته بوده، آیا این نوشته ها به کاراگاه حفیظی کمک خواهند کرد تا بفهمد چرا سال ها است کسی مرده اش را در این قبرستان دفن نکرده است؟'
بر پایه این گزارش آخرین فیلم کاخ مردمی جشنواره 'بارکد' است که امشب ساعت 22.30 اکران خواهد شد.
'بارکد' پنجمین فیلم سینمایی مصطفی کیایی است که خودش تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، رضا شریفی نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علیزاده، شهرام جمشیدی، سمانه عارف پور و با حضور پژمان بازغی و با هنرمندی رضا کیانیان از بازیگران این فیلم هستند.
بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی ملت برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان کاخ مردمی انتخاب شده است و مردم می توانند با تهیه بلیت به همراه عوامل فیلم به تماشای فیلم ها بنشینند.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری با نمایش فیلم های متنوع برگزار می شود.
آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ سینمایی شامگاه یکشنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار شد.
این دوره جشنواره در چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو (فیلم اولی ها) و مستند برگزار شده است.
در بخش سودای سیمرغ 22 اثر، هنر و تجربه 11 اثر، نگاه نو 11اثر و در بخش مستند نیز 11 اثر حضور دارند.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن در 23 سینما و پردیس سینمایی در تهران در حال برگزاری است و تا 22 بهمن ماه جاری ادامه دارد.
فراهنگ**9187**1355**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راز اژدها - اژدها وارد می شود