سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیاری از اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه جوانان محقق نشده است


جعفر سطوتی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه  تا رسیدن به اهداف توسعه در حوزه جوانان فاصله زیادی وجود دارد، گفت: کارهایی که دولت در قالب برنامه 41 و 43 برنامه پنجم توسعه انجام داده است هنوز به هدف نرسیده است و باید سه موضوع مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان به عنوان سه مسئله اولویت دار در کانون توجه مسئولان باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه هنوز در این زمینه‌ها شاهد اقدامات جدی از سوی دولت نبودیم هرچند در بودجه سال جاری در تبصره 16 و 20 به این موضوعات اشاره شده است و بودجه‌ای را از محل یارانه‌ها به این موضوع اختصاص دادند اما بازهم هنوز مشکلات اساسی حوزه جوانان حل نشده است و باید در بودجه سال 95 نیز سه موضوع مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس کمیته جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته وزارتخانه‌های مسکن و وزارت کار نیز باید برای حل مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان وارد عمل شوند و در مورد ازدواج وزارت ورزش و جوانان می‌تواند محور قرار گیرد.

سطوتی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان باید به بهترین شکل ممکن وظایف خود در حوزه جوانان را انجام دهد و اینکه تا کنون نتوانسته این کار را به خوبی انجام دهد باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد اما این موضوع نباید باعث شود وظایف از حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانمان ساقط شود.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه به عنوان دبیرخانه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و شورای عالی جوانان باید با برنامه ریزی دقیق بتواند به درستی برنامه‌های تعریف شده را اجرایی کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Z7QNWA


ویدیو مرتبط :
چرا اهداف عربستان در یمن محقق نشد؟