کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند!


خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است. اسپوتنیک: احتمالاً سوئیس هم از داعش نفت می‌خرد

در حالیکه بحث‌ها درباره قاچاق نفت به دست گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، به نظر می‌رسد سوئیس نیز از جمله کشورهایی است که با خرید محموله‌های نفت غیرقانونی داعش به تامین مالی این گروه تروریستی کمک می‌کند. 

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! ادعای هافینگتن پست: خطرات تکیه بر ایران برای مقابله با داعش

هافینگتن پست در گزارشی نوشت: اگر قدرتهای جهانی، بخصوص 5 عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل نقش خود را در ایجاد گروه تروریستی داعش نپذیرند، نباید قول آنها را برای نابودی این گروه تروریستی جدی گرفت.

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! حمله هوادار داعش به معلمی در حومه پاریس با تیغ موکت بری

یک معلم در حومه پاریس از سوی مردی که نام داعش را بر زبان می آورد، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! خودروی قدیمی مرد تگزاسی در دستان گروه داعش + تصاویر

تصاویری منتشر شد که نشان داد خودروی شخصی "فورد اف 250" یک لوله کش تگزاسی، در دستان گروه تروریستی داعش در سوریه قرار دارد.

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! داعشی های بزدل از این زنان می ترسند + تصاویر

یگان های مدافع زنان (ی پ ژ) شاخه ای از "یگان مدافع خلق" متشکل از زنان کرد سوریه است که علیه گروه تروریستی داعش مبارزه می کنند.

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! داعش گردن یک زن مراکشی را با تبر زد

ساکنان محلی شهر سرت لیبی اعلام کردند گروه تروریستی داعش سر یک زن را با تبر قطع کردند و یک مرد را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

کار داعش به تیغ موکت‌بُری رسید/ داعشی‌هایی که از زنان می‌ترسند! انتهای پیام/برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
داعشی های وطنی(انجام کار مشابه داعش توسط فتنه گران)