سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویر واقعی آمریکا را در خط حزب‌الله ببینید


تصویر واقعی آمریکا را در خط حزب‌الله ببینیدkhamenei.ir/ هفدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله با گزارشی درباره‌ی درسهایی از سه تجربه اخیر منازعه با آمریکا و تصویر واقعی شیطان در جهان و یادداشتی درباره نقش صندوق‌های رای در تأمین امنیت کشور منتشر شد.

در این شماره همچنین سومین صفحه ویژه‌ی انتخابات با عنوان «با رهبر تا انتخابات» و با جدولی از محورهای بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران انتخابات و هم چنین توصیه مهم رهبر انقلاب به مسئولان درخصوص انتخابات آمده است.

عکس ویژه این شماره‌ی به تصویری از اولین نمازجمعه رهبر انقلاب اختصاص داده شده و در بخش احکام آموزشی به استفتائی از رهبر انقلاب درباره تهمت به خدمتگزاران انقلاب پرداخته شده است.

خط حزب الله هفدهمین شماره خود را به روح پرفتوح شهید علیمحمدی یکی از شهدای هسته‌ای کشور تقدیم کرده است. برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) | دریافت نسخه‌ی چاپ (A3)

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: khamenei.ir


ویدیو مرتبط :
این تصویر واقعی است ... (حتماً ببینید)