سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



"نفت شهر" حیات مجدد خود را از &


معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اقدامات عمرانی صورت گرفته در نفت شهر می‌توان امیدوار بود که این شهر تا پایان امسال حیات مجدد خود را از سر بگیرد.

مجتبی نیک کردار در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اقتصادی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه بخشی از هزینه بازسازی نفت شهر توسط وزارت نفت تامین شده، گفت: در حال حاضر آماده سازی این شهر برای ایجاد سکونت در آن، در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در گام اول آوار برداری مخروبه‎های خانه‌های قدیمی این شهر انجام شد و زیرسازی و آماده سازی خیابان‌های آن در حال انجام است که فعلا آسفالت آن به جهت آماده سازی تاسیسات زیربنایی مانند آب و برق و گاز انجام نمی‌شود.

نیک‌کردار از ساخت 50 واحد مسکونی در این شهر نیز خبر داد و اظهار کرد: این 50 واحد تا پایان تابستان سال جاری آماده تحویل و بهره برداری است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: همچنین دو مدرسه دخترانه و پسرانه در مقاطع ابتدایی و دبیرستان در این شهر با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال ساخت است که تا پایان خردادماه تحویل می‌شود.

نیک کردار تصریح کرد: همچنین یک سالن ورزشی نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و نیز یک سالن ورزشی چندمنظوره در این شهر در حال ساخت است که بزودی تحویل می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسجد و مرکز بهداشت نفت شهر نیز تکمیل شده‌ است.

نیک کردار از ساخت چند واحد تجاری نیز برای تامین مایحتاج ساکنان نفت شهر خبر داد و اظهار کرد: امسال بحث تاسیسات زیربنایی آب و برق و گاز نیز در این شهر انجام می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد، با توجه به اقدامات صورت گرفته نفت شهر امسال حیات مجدد خود را از سر بگیرد و آماده پذیرایی از ساکنان خود شود.

گفتنی است: نفت شهر از شهرهای مرزی استان کرمانشاه در جریان جنگ تحمیلی بصورت کامل تخریب شد و تاکنون نیز بدون سکنه مانده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟