سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دبیرکل جمعیت آبادگران: نگذاریم سخنان رهبری دستخوش بازی‌های سیاسی شود


دبیرکل جمعیت آبادگران: نگذاریم سخنان رهبری دستخوش بازی‌های سیاسی شود

ایسنا/ دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت:‌مسئولان علاوه بر اینکه با نفوذ دشمن مقابله می‌کنند، اجازه ندهند سخنان رهبری دستخوش بازی‌های سیاسی قرار گیرد.

حسن بیادی با بیان اینکه با توجه به گذشته تاریخی آمریکا در ایران و نقش این کشوردر وقوع حوادثی چون کودتای 1332 موضوع نفوذ عوامل آن‌ها در ایران حتمی است اظهار کرد: بر مسئولین ذی ربط ضروری است که برای مقابله با نفوذ دشمن همیشه بیدار باشند و در جهت کاهش این مسأله برنامه‌های ویژه داشته باشند، اما نباید اجازه دهند سخنان رهبری در این خصوص دستخوش بازی‌های سیاسی جناح‌ها قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از شاخصهای افراطی گری، کج فهمی است، افزود: وقتی کج فهمی رخ می‌دهد شرایطی به وجود می آید که مسائل به شکل دیگری تفسیر می شوند و در نتیجه افراطیون با کج فهمی‌های خود از سخنان رهبری نه تنها زمینه نفوذ را کاهش نمی دهند بلکه این امکان به وجود می آید که وحدت و انسجام کشور در برابر دشمن نیز از میان برود.

بیادی در پایان گفت:‌بعضی ها به اسم جامعه و به اسم پیگیری منافع مردم کارهایی را انجام می‌دهند، اما در واقع منافع خودشان و خواسته های جناحی شان که برایشان خیلی مهمتر است را پیگیری می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
مقام معظم رهبری و جمعیت کشور