فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



توسلی و طباطبایی بازیگران فیلم جدید بهروز شعیبی شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش تولید فیلم سینمایی «سیانور» از مدتی پیش آغاز شده است و هم اکنون بازیگران این فیلم مشغول دورخوانی و تمرین هستند. پیش از این حضور مهدی هاشمی و بابک حمیدیان در این پروژه قطعی شده بود و به تازگی هانیه توسلی و بهنوش طباطبایی با «سیانور» قرارداد بستند.

هانیه توسلی پیش از این در فیلم سینمایی «دهلیز» با بهروز شعیبی همکاری داشت و حتی برای حضور در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. اما بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تئاتر برای اولین بار است که در فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی جلوی دوربین می‌رود.

انتخاب بازیگران این فیلم که بسیار پرلوکیشن و پربازیگر است ادامه دارد و به زودی ترکیب آن اعلام خواهد شد. فیلمبرداری «سیانور» در تهران و چندین شهرستان انجام می‌شود.

این فیلم که یک عاشقانه پلیسی است، دومین کار بلند سینمایی بهروز شعیبی محسوب می‌شود که تهیه‌کنندگی آن را مانند فیلم قبلی او «دهلیز» سیدمحمود رضوی برعهده دارد.

قصه «سیانور» در دهه 50 می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بهروز شعیبی میهمان برنامه ویژه جشنواره فیلم فجر(هفت)