سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دریادار سیاری از سواحل مکران و پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، امیر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از میزان آمادگی و توان رزمی پایگاه دریایی پسابندر و پروژه‌های در حال احداث این منطقه بازدید کرد.

دریادار سیاری در ادامه با فرماندهان منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در خصوص توسعه سواحل مکران و اهمیت آن دیدار کرد و به سخنرانی پرداخت.

سیاری با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت توسعه سواحل مکران گفت: فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی باید تمام تلاش خود را در توسعه این سواحل به کار گیرند چرا که نیروی دریایی ارتش به عنوان طلایه دار توسعه سواحل مکران معرفی شده است.

نیروی دریایی ارتش در جهت توسعه سواحل مکران، فعالیت‌های چشمگیری مانند راه سازی، پل سازی، آبرسانی و افزایش توان تولید برق و محرومیت زدایی در منطقه انجام داده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MXCZI5


ویدیو مرتبط :
بازدید دریادار سیاری از نمایشگاه روسیه