سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شفاخونه/ قلب سالم و ضربان منظم با نوشیدن شربت آبلیمو و عسل


شفاخونه/ قلب سالم و ضربان منظم با نوشیدن شربت آبلیمو و عسلسلامانه/ یک کارشناس طب سنتی گفت: افراد اگر می‌خواهند قلبی سالم با ضربانی منظم داشته باشند, نوشیدن آبلیمو و عسل را فراموش نکنند. این ترکیب با تنظیم فشار خون سلامت قلب را تضمین خواهد کرد، همچنین مانع از بسته‌شدن و گرفتگی شریان‌های اصلی قلب می‌شود.
سید جواد علوی درباره برخی نکات سلامتی‌بخش اظهار داشت: از دیدگاه طب سنتی افراد با رعایت نکات خیلی ساده می‌توانند سلامت خود را حفظ کنند.
به‌گفته وی افراد اگر می‌خواهند قلبی سالم با ضربانی منظم داشته باشند, نوشیدن آبلیمو و عسل را فراموش نکنند. این ترکیب با تنظیم فشار خون که از اصلی‌ترین تهدید کننده‌های سلامت قلب به شمار می‌رود, سلامت قلب را تضمین خواهد کرد.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: شربت آبلیمو و عسل علاوه بر حفظ سلامت قلب، به‌دلیل قدرت پاکسازی که دارد, مانع از بسته شدن و گرفتگی شریان‌های اصلی قلب می‌شود.
وی درباره هندوانه نیز عنوان کرد: هندوانه مناسب برای کسانی است که خون غلیظ دارند و برای تعدیل مزاج کسانی که در معده و کبدشان صفرا تولید می‌شود, به‌خصوص اگر صفرای تولیدشده دارای کیفیت بد باشد, مفید است.
هندوانه برای تعدیل مزاج افراد لاغر و خشک مفید است
علوی بیان کرد: مصرف هندوانه برای تعدیل مزاج افرادی که دارای بدن لاغر، خشک و گرم هستند, مناسب است. رنگ هندوانه در منافع آن تأثیر چندانی ندارد مهم این است که هندوانه کاملاً رسیده و شیرین باشد، البته لازم به ذکر است که هندوانه دارای طبیعت سرد و تر است.

راهکار افزایش تأثیر سیر
این کارشناس طب سنتی درباره سیر نیز یادآور شد: اگر افراد می‌خواهند از تمامی خواص سیر بهره‌مند شوند, پنج تا ده دقیقه قبل از استفاده، آن را له کنند و سپس بپزند؛ با این کار فیتونوترینت موجود در سیر که آلیسین نام دارد و مسئول خواص آنتی‌بیوتیکی سیر است, فعال می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سلامانه


ویدیو مرتبط :
شربت آبلیمو HD