گوناگون/ گلدان قابل حملی که به پنجره می‌چسبد


گوناگون/ گلدان قابل حملی که به پنجره می‌چسبد آنا/ گلدان «Livi» آخرین مدل گلدان برای گیاهان خانگی است. این محصول با طراحی خلاقانه خود امکان پروش رشد گل و گیاه در فضای اندک را برای کاربر فراهم می‌کند.
به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از GizMag، گاهی می‌توان در طراحی ساده‌ترین وسایلی که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد، خلاقیت به خرج داد. برای مثال، یک گلدان ساده را در نظر بگیرید، ممکن است در نگاه اول راه‌حل عالی و مناسبی برای رشد گیاهان در محیط داخلی خانه به نظر برسد اما آیا راه بهتری برای این کار وجود ندارد؟
سازندگان گلدان «Livi» هم همین ایده را در سر داشتند. این محصول به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا گل و گیاهان خود را در سطوح عمودی و افقی قرار دهند و در عین حال جلوه‌ای مدرن به محیط خانه می‌بخشد. این پروژه اکنون در مرحله جمع‌آوری بودجه قرار دارد.
اتفاق انقلابی در مورد گلدان Livi اتفاق نیفتاده است، در اصل فقط گلدانی است که قابلیت چسبیدن به پنجره و دیگر سطوح را دارد و ظاهری بامزه نیز به گیاهان خانگی می‌دهد. اما سازندگان این محصول امیداورند که با این روش موجب تغییری در نحوه نگرش انسان‌ها نسبت به گیاهان شوند؛ به گونه‌ای که همه ما با این درک برسیم که گیاهان هم مانند حیوانات خانگی، موجوداتی زنده به شمار می‌روند.
سازندگان گلدان Livi روی بازوهای این محصول، چهار عدد پد میکرو مکشی کار گذاشته‌اند تا کاربر قادر به رشد گیاه مورد علاقه‌اش تقریبا در هرجایی باشد. حتی اگر فضای لبه پنجره برای قرار دادن یک گلدان بسیار کم و ناکافی باشد، کاربر با استفاده از این گلدان چسبان باز هم قادر خواهد بود نور کافی را به گیاه برساند.
طراحی این محصول امکان قرارگیری به صورت عمود روی سطوح صاف و همچنین چسبیدن به سطوح عمودی را می‌دهد. کاربر می‌تواند گل، گیاهان دارویی یا گل و گیاه تزئینی را به صورت مستقیم در این گلدان پروش دهد و حتی یک گیاه با گلدانی در سایز مناسب را داخل این محصول قرار دهد.
همانطور که گفته شد، این گلدان حاصل ایده ساده‌ای است اما در این حال روش جذابی برای پروش گیاهان در محیط داخلی، روی پنجره، چسبیده به یک طرف یخچال خانه یا تقریبا هر جایی که سطح صاف وجود داشته باشد، محسوب می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آنا


ویدیو مرتبط :
تعویض پنجره آلومینیومی با پنجره یو پی وی سی-فاراد پنجره