ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رئیس آینده فدراسیون فوتبال به تیم های پایه توجه ویژه كند


حسین اخوت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: با توجه به تجربیاتی كه در ادواره گذشته داشتیم، انتظار دارم رئیس آینده فدراسیون فوتبال برنامه دراز مدتی برای رسیدن به المپیك داشته باشد.
وی ادامه داد: باید بدانیم رسیدن به موفقیت با برنامه های كوتاه مدت امكان پذیر نیست و باید برای موفقیت تیم های پایه زمان را در اختیار آنها قرار دهیم. رئیس آینده فدراسیون باید به فوتبال پایه به ویژه فوتبال تهران توجه زیادی داشته باشد.
سرپرست تیم فوتبال امید ایران، گفت: متاسفانه ساختار درستی در فوتبال پایه وجود ندارد و از افرادی در این بخش بهره برده می شود كه نمی توانند به فوتبال پایه كمك كنند.
وی تصریح كرد: امیدوارم چارچوبی برای هیات ها مد نظر گرفته شود كه بر این اساس گزینش مربیان و مدیران تیم های پایه انجام شود.
اخوت اظهار كرد: ساختار فوتبال پایه مشكل دارد و باید در ابتدا این ساختار اصلا شود. تیم امید در مدت زیر یكسال موفق شد بازیكنانی را تربیت كند كه تمام آنها در لیگ برتر به بازیكنان ثابت تیم های خود تبدیل شده اند. اطمینان داشته باشید اگر كادر امید زمان بیشتری در اختیار داشت، آینده فوتبال ایران بهتر بود.
سرپرست تیم فوتبال امید ایران، گفت: امیدوارم رئیس آینده فدراسیون فوتبال چارچوب درستی برای تیم های پایه مد نظر گیرد تا طبق این چارچوب بدانیم امتیاز این تیم ها را به چه كسانی واگذار می كنند و هدف از در اختیار گرفتن این تیم ها چیست. متاسفانه اكثر این تیم ها برای سازندگی ساخته نشده اند و هدف اصلی آنها كسب درآمد از راه فوتبال است.
وی افزود: امروز فردی فوتبالیست می شود كه پدر پولدار داشته باشد و این در حالی است كه اكثر استعدادهای این رشته ورزشی در میان افراد غیر پولدار است. در كنار تمام مشكلاتی كه در تیم های پایه اعلام كردم باید به مسایل سخت افزاری نیز توجه ویژه داشته باشیم.
مدیر تیم فوتبال نیرو زمینی در خصوص وضعیت این تیم و برنامه های باشگاه برای حضور قدرتمند تر در فصل آینده، گفت: تمام برنامه ها به نتایج پایان فصل ارتباط دارد. در صورتی كه بتوانیم در 2 بازی آینده راهی پلی آف و در نهایت لیگ یك شویم، قطعا برنامه ریزی فرق خواهد كرد اما در مجموع شرایط سال آینده تیم نیروزی زمینی متفاوت تر خواهد بود.
اخوت تاكید كرد: در باشگاه نیروی زمینی همیشه به دنبال فرهنگ سازی بودیم و سعی كردیم جوانان خود را درست تربیت كنیم. طی سال های اخیر همه مسئولان فدراسیون فوتبال مشاهده كردند كه این باشگاه حتی یك تخلف هم نداشته و هیچ پرونده شكایتی در كمیته انضباطی، كمیته اخلاق یا در میان منشوری ها از باشگاه وجود ندارد.
وی در پایان تاكید كرد كه باشگاه نیروی زمینی همیشه در فعالیت های فرهنگی یار و یاور فدراسیون فوتبال بوده است.
ورزشی **9118**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنایه رئیس فدراسیون از تیم ملی