سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ نحوه حذف اطلاعات در ویندوزفون 8


اگر به دنبال آزاد کردن حافظه ویندوز8 خود و یا برگشت به تنظیمات کارخانه هستید ترفند زیر را بخوانید.

باشگاه خبرنگاران/ اگر به دنبال آزاد کردن حافظه ویندوز8 خود و یا برگشت به تنظیمات کارخانه هستید ترفند زیر را بخوانید.
اگر از یک تلفن همراه مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون با ظرفیت حافظه‌ چهار گیگابایت استفاده می‌کنید و یا یک کارت حافظه‌ جانبی برای آن تهیه کرده‌اید و نرم‌افزار، فیلم، موزیک و انواع اطلاعات دیگر را روی آن ذخیره کرده اید، طولی نخواهد کشید که با پیغام نداشتن ظرفیت خالی برای محتوای جدید مواجه می‌شوید.

در این شرایط تنها کاری که می‌توانید انجام دهید حذف بخشی از اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه به‌منظور افزایش فضای خالی برای ذخیره اطلاعات جدید است. دوست دارید در این شرایط کدام‌یک از فایل‌ها را حذف کنید؟ به‌نظر شما حذف صد قطعه موزیک برای به‌دست آوردن 400 مگابایت فضا بهتر است یا حذف یک بازی که بیش از یک گیگابایت از حجم حافظه‌ دستگاه را به خود اختصاص داده است؟ برای تصمیم‌گیری صحیح و مشاهده‌ چگونگی اشغال حافظه با انواع اطلاعات ذخیره شده در دستگاه می‌توانید از نرم‌افزار Storage Sense در ویندوزفون 8 کمک بگیرید.

فهرست برنامه‌ها را در دستگاه ویندوزفونی خود باز کنید، به حرف S مراجعه کرده و روی Storage Sense فشار دهید. با اجرای این ابزار نواری را مشاهده خواهید کرد که حافظه‌ کل، حافظه‌ اشغال شده و میزان حافظه‌ در دسترس را به شما نمایش می‌دهد. در این بخش می‌توانید اطلاعات بسیار کاملی از حافظه‌ داخلی دستگاه و حافظه‌ جانبی را مشاهده کرده و با فشار هریک از مجموعه‌های موجود، فهرست اطلاعات ذخیره شده در هر مجموعه را با توجه به نوع اطلاعات ببینید.

به‌عنوان مثال می‌توانید با فشار روی گزینه apps+games، مجموع فضای اشغال شده با برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده روی دستگاه را مشاهده کرده و فهرستی از آنها را نیز در اختیار بگیرید و همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه‌ select و فعال کردن علامت چک‌مارک کنار نام هریک از گزینه‌های موجود در فهرست، آنها را انتخاب و با فشار گزینه‌ Uninstall نسبت به حذف آنها اقدام کنید.

مدیریت و حذف دیگر اطلاعات اعم از تصاویر، ویدئوها، موزیک‌ها نیز با ورود به بخش‌های videos ،Photos و Music انجام شدنی است، تنها کاری که ‌باید انجام دهید استفاده از گزینه‌ manage در فهرست به‌نمایش درآمده هر مجموعه است. در ویندوزفون 8.1 می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن انگشت روی عنوان هریک از برنامه‌ها و بازی‌ها در فهرست برنامه‌ها و در نهایت فشار روی گزینه‌ uninstall، برنامه‌های موردنظر را از روی دستگاه حذف کنید.

نکته: حذف تکی و آلبومی تصاویر، ویدئوها و موزیک‌ها با مراجعه به گالری Photos hub و بخش موزیک نیز امکان‌پذیر است.

از دیگر روش‌های ساده حذف اطلاعات، اتصال دستگاه به رایانه با کابل یو. ‌اس. ‌بی است. در این روش می‌توانید در سیستم‌عامل ویندوز با مراجعه به ویندوز اکسپلورر دستگاه شناسایی شده را مشاهده کرده و همچون دیگر درایوهای ویندوزی خود به مشاهده محتوا و حذف اطلاعات موردنظر از درون آن بپردازید.

تنظیمات کارخانه‌ای
اگر قصد دارید دستگاه ویندوزفونی خود را به روز اولی که از کارخانه بیرون آمده تبدیل کنید، می‌توانید از قابلیت بازگشت به تنظیمات کارخانه کمک بگیرید. برای استفاده از این قابلیت ‌باید پس از مراجعه به Settings، به بخشAbout رفته و کلید reset your phone را پیدا کنید. پس از فشار روی این گزینه، پیغام هشداری برای تائید عملیات برای شما نمایش داده می‌شود و با انتخاب Yes، عملیات بازگردانی به تنظیمات کارخانه‌ای آغاز می‌شود.

توجه کنید با ریست‌کردن دستگاه، تمام اطلاعات ذخیره شده در سیستم‌عامل از جمله به ر‌وزرسانی‌های صورت گرفته روی آن حذف می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کیفیت بازی تمپل ران در ویندوزفون(ای تی رسان)