سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انهدام 53 باند شرارت و قاچاق مسلحانه موادمخدر طی سال 94 در کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام 53 باند شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر طی سال 94 توسط اداره اطلاعات استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، 53 باند بزرگ مواد مخدر و شرارت در استان کرمان شناسایی و منهدم گردیده است.

وی تاکید کرد: باندهای منهدم شده، قصد توزیع و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به داخل کشور و در برخی موارد قصد انتقال به سایر کشورهای مجاور را داشتند.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی بیش از 18 تن انواع مواد مخدر از اعضای این باندها کشف و ضبط گردیده است. در این مورد 71 نفر از اعضای اصلی باندها دستگیر و جهت رسیدگی به اتهام آنان تحویل دستگاه قضایی استان گردیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: در راستای ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تاکنون 150 میلیارد ریال وجوه نقدی از قاچاقچیان کشف وتوقیف گردیده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان هم‌چنین اظهار کرد: در خصوص مقابله با قاچاق اسلحه و مهمات در سال 1394 با تلاش‌های انجام گرفته توسط اداره اطلاعات استان کرمان چهارده باند قاچاق اسلحه و مهمات شناسایی و منهدم گردیده است.

سالاری با بیان این‌که «اعضاء این باندها سلاح‌های غیرمجاز را از غرب کشور به قصد توزیع وارد استان کرمان می‌کردند»، خاطرنشان کرد: 17 نفر از اعضای اصلی این باند‌ها دستگیر و بیش از یکصد قبضه انواع سلاح از متهمین کشف و توقیف گردیده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
انهدام باند مخوف سرقت مسلحانه