سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه ویدئوهای پیشنهادی YouTube را غیرفعال کنیم؟


آی تی آموزی/ چگونه ویدئوهای پیشنهادی YouTube را غیرفعال کنیم؟برسام/نسخه اندروید اپلیکیشن یوتیوب شامل نوتیفیکیشن ها و هشدارهای مختلف است که شما می‌توانید تمامی آنها را مدیریت کنید. به عنوان مثال دریافت نوتیفیکیشن در زمانی که کسی شما را در یک ویدیو مشترک کرده است و یا زمانی که یک فرد به یکی از نظرات شما پاسخ داده است. اما نوع دیگری اعلانیه نیز وجود دارد که Recommeneded Videos یا ویدیوهای پیشنهادی معروف است.

یوتیوب با توجه به ویدیوهایی که تا به حال مشاهده کرد‌ه‌اید جستجو می‌کند و ویدیوهای مشابه با سبک و سیاق آنها را جهت دیدن به شما پیشنهاد می‌کند. اما خیلی اوقات ممکن است کاربر دوست نداشته باشد تا این ویدیو‌ها بر روی صفحه اپلیکیشن خود ظاهر شود. ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه غیرفعال سازی این بخش را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید.

۱ – ابتدا اپلیکیشن یوتیوب را اجرا کرده و سپس بر روی تصویر کاربری خودتان بر روی بالا سمت چپ ضربه بزنید. مطمئن باشید که حساب کاربریتان می‌باشد چرا که در غیر اینصورت لازم است تا به آن لاگین شوید.

۲ – سپس به تنظیمات اپلیکیشن رفته و وارد بخش Notifications شوید.

۳ – در اینجا لیستی از گزینه‌ها را مشاهده می‌کنید که مربوط به بخش نوتیفیکیشن‌ها یا هشدار‌های برنامه می‌باشند. کافیست گزینه Recommended videos را به حال غیرفعال درآورید تا از شر ویدیوهای پیشنهادی خلاص شوید.

ویدئوهای پیشنهادی YouTube

حالا دیگر ویدیو‌ها به صورت کاملاً اتفاقی برای مشاهده شما به نمایش درخواهند آمد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: برسام


ویدیو مرتبط :
ویدئوهای تبلیغاتی اچ تی سی وان M9