سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از دسترس خارج شدن یک بازی محبوب در ایکس باکس وان!


از دسترس خارج شدن یک بازی محبوب در ایکس باکس وان!ترنجی/ در روزهای گذشته شاهد خبری مبنی بر فاش شدن انتشار بازی Red Dead Redemption ساخته‌ی شرکت راک استار در ایکس باکس وان بودیم که این خبر توسط اعضای سایت NeoGAF به بیرون درز پیدا کرده بود. با وجود اینکه این بازی در Backwards Compatibility فعال شده بود حال امروز مایکروسافت توضیح داده است که مشکل فنی برای این سرویس ایجاد شده بود تا این بازی در دسترس عموم قرار گرفته شد و در حال حاضر نیز به طور کامل از روی این سرویس حذف شده است.

مایکروسافت با استفاده از سرویس Backwards Compatibility، تجربه‌ی بازی‌های ایکس باکس 360 در ایکس باکس وان را برای کاربران شبیه سازی کرده است و با انتشار بازی‌های کنسول نسل هفتمی خود برای این سرویس طرفداران زیادی را مجاب به خرید ایکس باکس وان کند.

Larry Hryb در گفت و گویی با وب سایت Reddit گفته است:

ما باید بازی‌هایی به این سرویس اضافه می‌شوند را مورد آزمایش قرار دهیم تا از نظر کیفت و مشکلات به کمترین حد ممکن برسند و چون در حال آزمایش و آزمون و خطا بوده ایم، این بازی‌ها به صورت تصادفی در دسترس قرار گرفته‌اند و ما از سردرگمی کاربران نسبت به حذف این بازی عذر خواهی می‌کنیم و به‌زودی اطلاعات بیشتری در نسخه‌های آینده سرویس Backwards Compatibility به کاربران خواهیم داد.

همچنین Larry Hryb بار دیگر نیز در توییتر خود از کاربران عذر خواهی کرد.

در روز 6 فوریه مردم شروع به کشف آثاری از Red Dead Redemption و Left 4 Dead 2 و سایر بازی‌ها کردند و متوجه روش‌های مختلف دانلود این بازی‌ها را برای ایکس باکس وان شدند. در روز بعد مایکروسافت اقدام به حذف این بازی‌ها از شبکه‌ی ایکس باکس لایو کرد و هشدار داد کسانی که این بازی‌ها را اجرا کنند، قوانین ایکس باکس لایو را نقض کرده‌اند.

افرادی که موفق به دانلود Red Dead Redemption شدند گزارش داده‌اند که با آفلاین کردن کنسول می‌توانند به بازی بپردازند اما از تجربه‌ی آنلاین آن محروم خواهند بود، این در حالی است که برای ذخیره کردن بازی نیاز به اینترنت و آنلاین شدن در ایکس باکس لایو را خواهند داشت، که مشکلی برای این کاربران ایجاد خواهد کرد.

با توجه به اجرای Red Dead Redemption توسط برخی افراد در ایکس باکس وان، نشان می‌دهد که عنوان جهان باز سال ۲۰۱۰ شرکت راک استار، به خوبی برای این کنسول از لحاظ فنی طراحی و ساخته شده است اما نکته‌ی دیگر این است، که مایکروسافت اعلام کرده بود که در حال مذاکراتی با Rockstar مبنی بر انتشار این بازی در ایکس باکس وان است که به نظر می‌رسد این شرکت به طور مستقل اقدام به آزمایش این بازی در ایکس باکس وان کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
مقایسه بازی در ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان