فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یک مدیر شیروان: راهیابی 25 هنرجوی شهرستان به مسابقات کشوری موفقیت بزرگ است


به گزارش ایرنا سعید رحمانی فضلی روز سه شنبه در بازدید از کلاس های آموزشی طرح سفیران سلامت آموزش خود مراقبتی را برای تمامی دانش آموزان ضروری دانست و از همه مجریان طرح خواست برای هرچه با کیفیت برگزار شدن طرح تلاش کنند.
وی گفت: اگر دانش آموزان به صورت جدی اطلاعات و آموزش های لازم در خصوص خود مراقبتی را فرا گیرند، می توانند در زندگی روز مره خود به کار گیرند و همچنین با انتقال به دوستان از بروز حوادث ، بیماریها ، اختلالات جسمی، روانی و حتی معظلات اجتماعی جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه طرح سفیران سلامت در مدارس متوسطه دوره اول و دوم اجرا می شود گفت: در این طرح از هر کلاس سه نفر به عنوان سفیر سلامت دانش آموز آموزش های لازم را زیر نظر مربیان آموزش دیده فرا می گیرند که سفیران سلامت اطلاعات و آموخته های خود را در اختیار دوستان و سایر دانش آموزان قرار خواهند داد.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اینم راهیابی به مسابقات کشوری..مسابقه خودم