سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با یک اشاره انگشت به دور دنیا سفر کنید!/ راحت ترین و کاربر پسندترین شیوه ی خرید بلیط هواپیما در موبایل شما!


با یک اشاره انگشت به دور دنیا سفر کنید!/ راحت ترین و کاربر پسندترین شیوه ی خرید بلیط هواپیما در موبایل شما!

رپرتاژ آگهی/ علی بابا راحت ترین امکان خرید بلیط پروازهای داخلی را در سامانه ی اینترنتی فروش خود برای آن دسته از مسافرانی که طرفدار سفرهای راحت هستند، فراهم کرده است. مسافران با گشتی در alibaba.ir می توانند به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن بلیط هواپیمای خود را به هر کجای ایران و جهان تهیه کنند.

بیشتر آژانس های مسافرتی، مسافران خود را در جریان‌ خرید بلیط هواپیما سردرگم می کنند و برای مسافران سفرهای هوایی این طور جا افتاده است که برای فرآیند انتخاب، رزرو و خرید بلیط هواپیما روند بسیار مشکلی در راه دارند! در حالی که در علی بابا می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط پرواز خود را از بین پروازهای تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی، به صورت صد در صد آنلاین خریداری کنند.

برای آن دسته از کسانی که مدام خود را به روز می کنند و با تکنولوژی روز پیش می روند و یا حوصله یا زمان استفاده از لپ تاپ و یا کامپیوتر خود را ندارند، استفاده از موبایل برای خرید بلیط توصیه می شود. موبایل برای هر کس نماد شخصی ترین و آسان ترین راه دسترسی به بسیاری از امکانات است. بنابراین کاربران می توانند با ورود به سایت علی بابا که کاملاً با مرورگرهای موبایل هماهنگ و سازگار شده (بدون نیاز به نصب اپلیکیشن) و بی نیاز از تماس با دفتر فروش، فقط با چند کلیک ساده، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند.

البته علی بابا علاوه بر امکاناتی مانند امکان استرداد و بازگشت وجه آنلاین، خرید همزمان بلیط رفت و برگشت، امکان خرید بلیط پروازهای داخلی برای اتباع خارجی، دسترسی به انواع بلیط چارتر و غیر چارتر، برای آن دسته از مسافرانی که نیاز به کمک دارند هم تدبیری اندیشیده و مجهز به سیستم پشتیبانی تلفنی 24 ساعته است. بدین ترتیب کامل ترین شبکه ی فروش آنلاین بلیط های پروازی را در سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن در اختیار کاربران خود و مسافران قرار داده است و هر شخص می تواند با استفاده از موبایل خود، بلیط سفرش را تهیه کند.

شما هم می توانید از طریق موبایل خود به سایت http://www.alibaba.ir سر بزنید و مسیر پروازهای سفر خود را جستجو نمایید.


ویدیو مرتبط :
خرید بلیط چارتر | آموزش جستجو و رزرو بلیط چارتر هواپیما