فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئیس سازمان صدا و سیما قول مساعدت در ساخت سریال حضرت موسی را داد


حجت السلام والمسمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"اظهار داشت: مرحوم سلحشور، سلحشور حوزه سینما فیلم وهنر بود؛ وی یک مرد مؤمن و معتقد بود و به  هرآنچه می‌گفت اعتقاد داشت.

وی عنوان کرد: مرحوم سلحشور در کارهای هنری هم به منابع دینی مثل قرآن وسنت بیشتر تکیه داشت؛ معمولا این ویژگی را هنرمندان ما ندارند یا به اینجا نرسیند.

تقوی با اشاره به اینکه دغدغه مرحوم سلحشور سریال حضرت موسی (ع) بود؛ تأکید کرد: به دکتر سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما پیشنهاد دادم که فیلم حضرت موسی سلحشور ساخته شود که وی گفت انشاءالله مقدمات فیلم را فراهم می‌کنیم تا در نهایت ساخته شود تا آخرین وصیت سلحشور روی زمین نماند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود:مرحوم سلحشور معتقد بود که اولین سریال و فیلمی که درباره زندگی حضرت موسی بدون نفوذ صهیونیستها ساخته خواهد شد همین سریالی است که نوشته است. در دنیا هر آنچه درباره حضرت موسی و قوم یهود طبق کتب آسمانی و تاریخی ساخته شده صیونیستها به شکلی درآن نفوذ داشتند و اندیشه‌های مرموزانه خودشان را وارد این فیلمها و سریالها کردند.

تقوی ادامه داد: انشاءالله چهره‌ها وشخصیتهایی در زمان خودش پرورش خواهند یافت که این راه را ادامه دهند. در نهایت امیدواریم که کارها وفعالیتهای آقای سلحشور سرلوحه‌  نسل جوان ما شود.

پایان پیام/


ویدیو مرتبط :
رئیس جدید سازمان صدا و سیما را بشناسید