سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کدام گوشی‌ها از کابل OTG پشتیبانی می‌کنند؟


با بیشتر شدن حجم بازی‌ها، تصاویر و ویدئوهای موجود در فضای اینترنت نیاز به حافظه بیشتر در تلفن همراه به‌شدت احساس می‌شود. اما آیا به‌جز خرید محصولاتی با حافظه 128 گیگابایتی یا بالاتر، راه چاره‌ای وجود دارد؟

جی اس ام/ با بیشتر شدن حجم بازی‌ها، تصاویر و ویدئوهای موجود در فضای اینترنت نیاز به حافظه بیشتر در تلفن همراه به‌شدت احساس می‌شود. اما آیا به‌جز خرید محصولاتی با حافظه 128 گیگابایتی یا بالاتر، راه چاره‌ای وجود دارد؟


این روزها اکثر ما با مشکل کمبود حافظه تلفن همراه مواجهیم. افزایش پیکسل دوربین‌ها و رزولوشن پنل‌های صفحه نمایش از یک طرف و بالا رفتن کیفیت و طبیعی‌تر شدن بازی‌ها از طرف دیگر به حجم فایل‌های درون گوشی ما افزوده است.


اما اگر دقت کنید، می‌بینید که این مشکل‌ها همگی دست به دست هم داده‌اند تا با همراهی «حذف درگاه کارت حافظه جانبی» از بسیاری از دستگاه‌ها ما را در این مخمصه محاصره کنند؛ پس تنها راه نجات از این وضعیت دست به دامان OTG شدن است!

کابل OTG چیست؟

تعاریف کوتاه و بلند بسیاری درباره این مفهوم در سایت‌ها و منابع مختلف وجود دارد. اما اگر بخواهیم OTG یا On The Go را ساده‌تر توضیح دهیم، باید بگوییم سخت‌افزاری است که امکان اتصال حافظه‌های خارجی و دستگاه‌هایی مانند کیبورد و موس را از طریق کابل مهیا می‌سازد. اگر دستگاه شما هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با خرید کابل OTG از این امکان استفاده کنید. معمولا دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند لوگوی OTG روی جعبه‌شان حک شده است.

چه گوشی‌هایی از OTG پشتیبانی می‌کنند؟

در لیست زیر به چند نمونه از دستگاه‌های موجود در بازار ایران اشاره شده است که از OTG پشتیبانی می‌کنند. البته این نکته را در نظر بگیرید که در اکثر سایت‌های خارجی تعداد بسیاری از گوشی‌های برندهای مختلف را تحت عنوان اوتی‌جی ساپورت معرفی می‌کنند که ویژگی نسخه‌هایی با رام‌های کشور هند و غیره است و گوشی‌های نسخه Global را شامل نمی‌شود و احتمال این که چنین قابلیتی داشته باشند بسیار کم است. پس در این گوشی‌ها تنها راه استفاده از OTG روت کردن دستگاه است. در فهرست ما دستگاه‌هایی را می‌بینید که به‌صورت رسمی و بدون نیاز به روت شدن از کابل OTG پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ

لیست گوشی‌های OTG Support سامسونگ:
Galaxy Note 5
Galaxy Note 4
Galaxy Note 3
Galaxy S5
Galaxy S4
Galaxy S3

لیست تبلت‌های OTG Support سامسونگ:
Galaxy Note 8
Galaxy Note 10.1

سونی

لیست گوشی‌های OTG Support سونی:
Xperia Z
Xperia Z1
Xperia Z1 Compact
Xperia Z3
Xperia Z3 Compact
Xperia M2
Xperia M2 Dual

اچ‌تی‌سی

لیست گوشی‌های OTG Support اچ‌تی‌سی:
One M7
One M8
Desire Eye
Desire 816
Desire 820
Desire 601
Desire 500
Butterfly
Butterfly S

ال‌جی

لیست گوشی‌های OTG Support ال‌جی:
LG G3
LG G2
LG G Pro 2
LG G Pro Lite

لیست تبلت‌های OTG Support ال‌جی:
G Pad 7.0
G Pad 10

هوآوی

لیست گوشی‌های OTG Support هوآوی:
Huawei Ascend P6
Huawei Ascend P7
Huawei Mate 7
Huawei G7
Huwei Honor 4C

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تست کابل otg در گوشی اسپایدر 1