تخفیف نوروزی نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب»


 تخفیف نوروزی نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب»مهر/ نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به کارگردانی مریم کاظمی تا پایان تعطیلات نوروز با ۳۰ درصد تخفیف روی صحنه می رود.
بلیت نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به نویسندگی اوراند هریس، ترجمه سید حسین فدایی حسین و کارگردانی مریم کاظمی در تالار هنر تا پایان تعطیلات نوروز با تخفیف ۳۰ درصدی به مخاطبان ارائه می شود.

در این نمایش شاد و موزیکال که ساعت ۱۸ هر روز در تالار هنر به صحنه می رود بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی، میترا کریم خانی، هایده حسین زاده، شراره طیار، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، مسعود مهرابی، سعید قره داغلی، شیما میرمهدی، نرگس صفا منش، مهدی رمضان زاده، مریم علیپور، پویا ششپری و ماندانا عبقری و مهراد زمانی به ایفای نقش می پردازند. این در حالی است که طراحی صحنه این نمایش را سینا ییلاق بیگی، طراح لباس را مژگان عیوضی، طراحی و ساخت عروسک ها را سهیلا باجلان و طراحی ماسک و کلاه گیس را افسانه قلی زاده بر عهده دارند.

موسیقی این نمایش را فرید نوایی ساخته و طراحی پوستر و بروشور این نمایش را پریسا فلاح زاده و عکاسی آن را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند. روابط عمومی گروه تئاتر مستقل را زهرا شایان فر و دستیاری کارگردان را مهراد زمانی بر عهده دارند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
نمایش سه شرط شاهزاده خانم