مشخصات نسخه جدید گلکسی A8 منتشر شد


با توجه به اطلاعات منتشر شده در پایگاه‌های FCC و GFXBench به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده‌سازی نسل جدید تلفن گلکسی A8 است. با زومیت همراه باشید.

به تازگی اطلاعات تلفنی با کد A3LSCV32 که برای دریافت مجوزهای لازم، در پایگاه FCC ثبت شده، منتشر شده است. طبق این اطلاعات تلفن یاد شده از همان بُرد اصلی و آنتن وای‌فای و بلوتوث به کار گرفته شده در نسخه‌ی سال ۲۰۱۵ از گلکسی A8 بهره می برد. بنابراین به نظر می‌رسد که این تلفن در واقع نسخه‌ی جایگزین گلکسی A8 سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

مقاله مرتبط:

با توجه به اسناد FCC، ابعاد این تلفن ۱۵۷.۹ در ۷۶.۹ میلی‌متر است. این ابعاد بسیار مشابه ابعاد گلکسی A8 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است. بنابراین به احتمال زیاد در نسخه‌ی جدید این دستگاه نیز شاهد به کارگیری یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی خواهیم بود. در حقیقت قطر صفحه‌نمایش در این اسناد ۱۴۴.۳ میلی‌متر ذکر شده است که به صورت دقیق معادل ۵.۶۸ اینچ است.

علاوه بر ابعاد، اطلاعاتی نیز در مورد ظرفیت باتری و نسخه‌ی اندروید نصب شده بر روی این دستگاه منتشر شده است، طبق اسناد FCC باتری به کار رفته در این تلفن مشابه نسخه‌ی قبل آن و دارای ظرفیتی۳۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی است و بر روی آن اندروید ۵.۱.۱ نصب شده است. بنابراین احتمالا این تلفن به زودی عرضه خواهد شد؛ چرا که به صورت پیش‌فرض با اندروید مارشمالو عرضه نخواهد شد.

علاوه بر اسناد FCC، در پایگاه GFXBench نیز اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی جدید گلکسی A8 منتشر شده است. با توجه به اطلاعات این پایگاه، در این دستگاه از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ به همراه تراشه‌ی گرافیکی Mali-T760 استفاده شده است. این پردازنده در پرچمداران نسل حاضر سامسونگ به کار گرفته شده‌اند. همچنین ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اما در این پایگاه صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی برای این دستگاه ثبت شده است.

galaxy a8- gfxbench

لازم به ذکر است که پایگاه Zauba، قیمت این محصول را ۳۵۶ دلار در نظر گرفته که نسبت به نسخه‌ی کنونی گلکسی A8 بسیار ارزان‌تر است. اما تلفن ثبت شده در پایگاه Zauba نسخه‌ای آزمایشی است که توسط سامسونگ به یکی از شبکه‌های مخابراتی ژاپن ارسال شده؛ بنابراین احتمالا قیمت نسخه‌ی‌ نهایی متفاوت خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مشخصات کامل باریک ترین گوشی سامسونگ گلکسی A8