سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



کودکانی که چشم‌انتظار عیدی هستند


سلامت نیوز:در این روزها که کودکان و نوجوانان به هر ترتیبی که شده سعی می‌کنند خرید عید خود را زودتر انجام دهند، هستند بچه‌هایی که پدرانشان در زندان به سر می‌برند و شاید امسال هم از خرید عید خبری نباشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مراد بابایی مسئول رسیدگی به امور پرونده‌های ستاد دیه استان ایلام، اظهار کرد: این نهاد مردمی همواره بحث پیشگیری نسبت به بحث آزادی اولویت داشته و دارد و ستاد دیه در همه محافل عمومی حضور پیداکرده و موضوع جرائم غیر عمد را دنبال می‌کند.

وی افزود: عمل قانون مؤثرترین راه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به داخل زندان‌ها بوده و باید همه افراد جامعه در هر طبقه اجتماعی که هستند از قوانین و مقررات تبعیت کنند تا هیچ‌کس به دلیل عدم آگاهی به قانون راهی زندان نشود.

بابایی خاطرنشان کرد: کمک‌های زیادی هرساله از طریق مردم نیکوکار برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد صورت می‌پذیرد و نقطه اوج این عمل نیز در ماه مبارک رمضان و در قالب مراسمی با عنوان جشن گل‌ریزان است که جا دارد از خیرین و نیکوکاران درخواست کنم که در روزهای منتهی به پایان سال نو بیش‌ازپیش همراه و همیار ستاد دیه در آزادی زندانیان غیرعمدی و نیازمند بشتابند.

مسئول رسیدگی به امور پرونده‌های ستاد دیه استان ایلام با تأکید بر اینکه کودکانی هستند که چشم‌انتظار پدرشان هستند که سر سفر عید باهم باشند، گفت: پایان دادن به انتظار یک کودک که پدرش ناخواسته و به‌صورت غیرعمدی گرفتار حبس است با هیچ جیزی قابل‌مقایسه و معاوضه نیست.

وی بابیان اینکه آزادی زندانی مالی قطعاً پیش خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند، افزود: حضور سرپرست خانوار در بین خانواده از بسیاری از مشکلات و آسیب‌های آنان جلوگیری می‌کند.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!