ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



۲۵ اسفند، استارت بعدی شاگردان کی‌روش برای ۲ دیدار پایانی/اردوی پایان سال در زمین شماره ۲ کمپ یا دستگردی؟


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مسیر صعود به جام جهانی 2018 روسیه و برای برگزاری 2 دیدار پایانی خود در مرحله دوم مقدماتی، از 25 اسفند اردوی خود را در تهران آغاز خواهد کرد.

بر همین اساس شاگردان کی‌روش طبق برنامه‌ریزی اولیه احتمالاً از این روز کار خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌کند.

البته از آنجایی که قرار است از اسفندماه زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی برای بازسازی به زیر کشت برود، در صورتی که تیم ملی بخواهد در کمپ تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کند، باید در زمین شماره 2 این کمپ برای دیدار با هند و عمان آماده شود.

از سوی دیگر از حالا تلاش‌ها برای پیدا کردن کمپ یا زمینی مناسب آغاز شده است و این احتمال وجود دارد که مانند مینی‌کمپ‌های تابستان امسال، تیم ملی یک بار دیگر تمرینات خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار کند. البته تلاش‌ها برای برگزاری تمرینات در زمین شماره یک آزادی نیز ادامه دارد و شاید هم کی‌روش بتواند تیمش را برای دو بازی حساس پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین بدهد.

این اردو از 25 اسفند امسال آغاز شده و تیم ملی ایران در هفته‌های نهم و دهم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در روزهای 5 و 10 فروردین 95 به میزبانی تهران به مصاف هند و عمان خواهد رفت.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/L4ISPO


ویدیو مرتبط :
گلچینی از اتفاقات سال ۹۳ (نود ۲۵ اسفند)